Alla inlägg under augusti 2007

Av Hanna - 31 augusti 2007 10:34

Nu var det ett tag sen :O Jag har inte haft tid helt enkelt, denna gång talar jag sanning :P Har liksom varit hos Tobbeee, och igår pluggade jag mig igenom hela kvällen och somnade tidigt. Så jag ljuger inte när jag säger att det inte funnits tid för en bloggisch!


Historia kommer nog inte bli sååå farligt. Jag har läst igenom läxan tills på onsdagen som motsvarade hela 44 sidor vilket var riktigt tungt :/ Men det gick och nu känns det så jävla bra i hjärtat. Det är liksom frihet ända fram till halv ett då vi ska ha över 2.5 h samhällskunskaaaap! Men sen efter det ska jag hem till Tobbeeee och sova dääär! :D :D :D det bestämde vi redan förra tisdagen! :) Snart ska jag ut i ryggis och gå två varv med Majan pajan ! :D Då slipper jag gå hem till Tobbe sen eftersom ryggis-promenaden kommer motsvara den dagliga motionen. Då kan jag komma tidigare till Tobbe. Precis som jag vill. Så om ca en timme blir det promenad.


Igår var jag på stan med Pausie :D Vi gick runt och kollade på en jacka åt henne och jag köpte en snyggiströja på myrorna för bara dryga 95 spänn. Det är ett kap eftersom det var en SWE-tröja :) En sån har jag letat efter rätt länge och när den hängde där röd och fin med blått tryck så köpte jag den. Det är en munkis så det är snyggt med min vita sjal till det också! Man känner sig frään! Haha, konstigt nog är det faktiskt så. I like my style right now. Äntligen, säger jag bara! :D Efter att Paulina hade hittat en jacka (skitsnygg!) så gick jag, hon och Milla och fikade på Chocolate house! Jag drack bara te för jag var inte så värst sugen på nåt just då. Jag får ändå alltid ångest om jag inte håller mig till såna dära goda saker endast på helgen. Synd nog är det så. Mne teet var gott ändå. Vaniljte. Vi har det hemma också :) Kanske borde dricka mer te. Vem vet. Det var mysigt att fika iallafall. Vi snackade och hade den där lilla källaren för oss själva nere på fiket! :D Brudarna forever typ! :D haha. Påväg till bussen då Paulina hade gått ( :( ) så såg jag och Camilla värsta fjortisen i parken som lekte porrstjärna. TRO MIG. Hon satt och porrade sig på parkbänken!!!!! Helt.. vulgärt! :P Jag och Camilla stack iallafall och käkade middag på Ögrillen sen. Jag tog värsta gourmetrullen med lövbit och mos inrullad i tunnbröd. Svinigt gott! Men det var lite salt. :P Sen gick jag hem och pluggade historia. Jippi!


Nu ska jag nog inte blogga så mycket mer. Imorgon kommer jag hem från Tobbe ca fem så jag kanske bloggar då om jag orkar :) Synd att översovningen hos Tobbe krockade med middag hos Anna banana! Det hade vart kul att äta där och umgås med gotjejen själv (Anna)! Ja.. nu ska jag dra som sagt. Byebye!

Av Hanna - 28 augusti 2007 17:44

Usch vad jag är less. Vi kommer ha mina två tyngsta ämnen två hela dagar i veckan :'( Hela detta år kommer bli vääääldigt tungt och om inte jag tror på mig själv och pluggar som ett as för bra betyg så sabbar jag det här. Jag har VÄRSTA ångesten också, vet inte vad jag vill göra i framtiden. Detta år kommer gå fett trögt och inte gör det saken bättre att vi nästan inte hade några läxor i ettan. Vi hade rena rama semestern och till och med lillebror hade mer läxor än mig ibland. Och han gick då i klass fem. Det är bara fööör mycket liksom. Och trean kommer tydligen bli värre. Usch, jag vill bara att det ska bli sommarlov igen, jag är så jäkla trött just nu. Detta är liksom andra skoldagen. Det är så jäkla många kvar och jaa. Kraven kommer vara extremt höga på mig själv samtidigt som jag ska läsa in och plugga på körtkortsteorilektionerna. Jag börjar nästan gråta. Känner hur panikens näve grabbar tag i nackskinnet på mig och håller fast jättehårt. Det kan funka. Men om det blir så mycket läxor att jag inte får träffa min älskling så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag vill ju verkligen träffa honom. Man får helt enkelt stanna kvar på skolan och plugga vissa dagar och sen gå hem till honom och stanna där till kvällen. Det blir inte lång tid men förhoppningsvis så är man läxfri på helgerna.. då kan man träffa honom. Usch. Jag kommer bara att sitta och längta hela veckorna.


Hanna är ledsen just nu. Riktigt ledsen. Allt är bara grått. Vill ha sommarlov lite till för jag känner hur mycket energi det kommer gå bara av att peppa sig själv genom detta skolår. Idag när jag satt på historia-lektionen som verkligen är mitt jobbigaste ämne så ville jag bara gå ut från klassrummet, sätta mig vid vägkanten och lifta nånstans där man slipper att plugga. Jag ville bara ge upp skolan helt enkelt. Stanna här och skaffa ett sketet jobb någonstans i någon jäävla korvmojj och sälja wienerkorvar resten av livet. Vad som helst. Var så himla less på att tänka att man ska dras med denna kurs typ en hel termin för att sedan gå till Kultur- och idéhistoria A direkt efter. Jag är skoltrött. Och det är så ILLA i början av terminen :(


Nu går Anna på skolan också. Det är mysigt att veta att hon finns där bland alla skvadrar. Hon verkar trivas i sin nya klass också vilket är superbra :) Idag ringde hon till mig och så stod hon på skolgården och väntade på sin mamma. Vi började snacka lite om vart jag satt i för arbetsrum och jag sitter ju liksom längst ut på hela skolan så hon började gå utanför där jag satt, då drog jag upp persiennerna och så vinkade vi lite till varann :D jag tyckte som vanligt det var hur jävla coolt som helst att stå och titta på den man snackar i telefon med :P Jag började typ asgarva :D Haha. Men hon var jättefin i håret. Lilla brunetten ;) hehe. Ska ringa henne alldeles strax hade jag tänkt mig :)


Nåt mer finns det väl inget att säga. Imorgon ska jag springa i ryggisspåret och sedan åka hem till min efterlängtade lilla PILTAN! :D Stannar där till typ kvarti tio ;) Sen på torsdag ska jag fika med MILLAAAAN och PAULINA! :D Och på fredag ska jag sova hos Tobbeeee! :') Det blir en helt suverän vecka denna vecka iallafall. Vi får se hur det blir sen. Jag vill nog inte veta om det blir illa :( Men Paulina skulle hjälpa mig med ämnena jah har svårt för, sa hon. Hon är så SNÄÄÄÄLL och jag tycker om henne SUPERDUPERMKT!!!


Hej för mig.

Av Hanna - 25 augusti 2007 20:32

Helleeow, I sitting and eat geeowdis :D så jäädra gott är det faktiskt ibland. Sådär gott att man sitter och myser med varje tugga. Jag har inte bloggat ordentligt på ett tag nu. Bara min lilla kärleksförklaring till Tobbe ;) haha. Love, you know.


I torsdags på dagen for jag med Maja till Birsta cityyyyyyyyyyyyy och gick runt där. Jag käkade lunch på donken, köpte present till både Milla och Petra (som fyller år idag) och lullade runt i andra butiker. Vi gick och kikade inne på nya Ica Maxi. Det var ganska stort där om man säger så. Överdrivna kundvagnar. Man kunde lika gärna ha satt en liten reklamskylt på sidan av den där jävla blaffan till vagnen där det skulle stå "Hej kära kund! Eftersom vi är så himla stora och har ett stort varuhus (som påminner väldigt mycket om en galleria) så måste vi faktiskt ha stora kundvagnar också! Det är för Ditt bästa så Du får en härlig shoppingtur som alltid slutar över 1000 kronors-gränsen. Njut av Din resa! Varsågod att ta en sparris vid utgången, det är du värd!". Ja... det är faktiskt så illa. jag tycker dom överdriver JÄVLIGT mycket med det här med Ica Maxi. När jag såg Karamellkungen-hoppborgen utanför började jag tveka, jag blev lite rädd ett tag. Det gick helt enkelt över gränsen. Och samma sekund sa Maja att dom hade fiskdamm. Varför har dom inte  bara en högtalare vid parkeringen som har en sån där förvrängd röst som man har på radioreklamer som säger "Vi fjäskar, Ni köper!"? Det är ju så.


Nog om Ica Maxi. Efter vi varit där så vandrade vi ner till busshållsplatsen sjungandes på våran låt ;) Vi tog bussen till stan och gick in på bibblan. Maja åkte vid kvarti fyra med alnö-bussen hem. Jag satt kvar och läste KP till Tobbe kom. Haha precis innan han kom så sprang jag in på H&M och bara impulsköpte ett snyggt halsband. Vi hann precis med 17.15-bussen Men vi hann inte ända hem tyvärr. Vid tunadalssågen så fastnade vi i en bilkö eftersom det var någon olycka. Men jag hade tur för min vän Anna ringde och pratade med mig (och Tobbe också faktiskt) men jag tog över telefon när Tobbe började snacka lite... kul :P haha. Vi stod i den där bilkön i en halvtimma och jag ljuger inte när jag säger att det var drygt. Vi kom hem vid kvarti sju eftersom vi fick lov att gå från Ögården också. Jag gick inte så stadigt eftersom Tobbe var på glatt humör och fick mig att garva hela tiden och det är inte så lätt att gå då :P Hahaha. Fiiint var det iallafall. Älskar när han får mig att skratta sådär. Det är härligt. När vi kom hem så åt vi Tacooos (yeah) och sen spöade Tobbe mig på Jakobs bilspel. Men jag höll faktiskt på att vinna EN gång, men då stötte Tobbe till min dosa (med vilja såklart) så jag tappade fart och han körde om mig. Jag kom två hundradelssekund efter honom. :P Damn it! Resten av kvällen myste vi. Och vi somnade vid halv ett. Sen vaknade jag typ 2 och kunde inte somna om. Jag låg och trodde att Tobbe var vaken och så yrade jag lite och sådär. Somnade om och vaknade flera gånger. Vi vaknade till slut klockan halv nio typ. Sen låg vi och drog oss ett tag för att sedan gå upp och fika. Vi såg lite på tv resten av dagen, myste och spelade mer tv-spel. Då vann jag en gång! :D fast inte över Tobbe, utan över Jakob... :P Tobbe åkte vid tre och då kom den där saknadsklumpen i magen och halsen direkt efter han åkt. Det är så jobbigt. Resten av dagen så degade jag lite och somnade klockan elva (shiiit) och vaknade halv nio av att mamma kom in och sa att vi skulle fira Petra. Haha jag stapplade upp och gav henne presenten jag köpte i torsdags. Idag talar vi om nu bara så ni vet :P Så idag har jag itne gjort mycket. Såg en hemskt film som var jävligt sorgligt, jag grääääät. Och sen vid tre så fikade vi tårta :) Jag grinade lite åt en tidningsartikel om en 16-årig grabb som dött på fotbollsplanen. Så saaad :'( Åkte även ut och övningskörde. Gick inte så bra idag. Bilen stack iväg med mig när jag skulle backa ut ur sopstationen :( Köpte lite godis på Ica (på Alnö, thank's God!) och sen for jag hem och satte mig vid datorn, åt middag, och nu sitter jag och smaskar på godiset och skriver. Saknar Tobbe. Fick reda på att jag komma att börja klockan 13.00 på måndag :D Som förra året! :D Yeeees! Jag har tur ibland helt enkelt. :)


Imorgon tänker jag... klippa mitt hår själv liiiitegrann. Klippa upp håret typ. Mamma ska få klippa min lugg nån millimeter eller två så jag ser nånting i huvudtaget. Imorgon är det familjens datorfria dag vilket means no blogging for mig. Haha. Hoppas Tobiiias ringer mig snart. Viill höra hans röst. Egentligen vill jag ha han här men man kan inte få allt här i världen. Fråga Tobbe.. han fick ju mig :P Hahahaha närå. Jag är så dum med mig själv ibland xD hahahaha. Det är pinsamt att jag skrattar också :D hahahaha. Nu ska jag gå på toaletten och typ.. kissa :P Jag ska gå på pinkavinkakontoret :D Bajsbajs! ;)

Av Hanna - 24 augusti 2007 15:40

Vet du hur glad jag blir när du ler mot mig? Du kan inte ana hur snabbt hjärtat slår så fort du tar i mig. När jag går bakom dig och drar upp tröjan för att blotta din nakna rygg bara för att retas så sticker det i fingrarna för jag vill vara där med handen och känna hur len huden är, hur varm du är. Din gyllenbruna hud ser så inbjudande ut. Du förstår inte hur himla kär jag är på en skala i dig. Hur mycket tid jag vill spendera med dig är ett tal du inte ens kommer kunna räkna till. Känslorna är så obeskrivligt starka. Ibland ligger jag och tittar på dig när du sover. Du ser så fridfull ut och din hand har letat sig efter min utan att hitta den vilket gör att händerna ser bedjande på mig. Ditt hår som ligger och krusar sig lite vid pannan får hjärtat att slå volter även fast klockan är endast fyra och tio på morgonen. Så himla nära att kyssa dig men jag vill inte väcka dig bara. Vill känna din trygga vindpust mot min panna när du andas in och ut. Vill att tiden ska stanna så att du slipper åka hem och lämna spår efter tårar på min kind eftersom jag saknar dig nåt så fruktansvärt efteråt. JAG ÄLSKAR DIG! Tobias, fyfan vad jag älskar dig <3

Av Hanna - 22 augusti 2007 10:59

Det blir fan aldrig som man tänkt sig. Det fick jag smaka lite på igår kan jag säga. Igår så trodde jag det var en dag där jag bara skulle sitta och vänta på att dagen skulle gå. Klockan halv två frågade Camilla om vi kunde gå på stan. Visst, visst! tänkte jag och duschade och sådär. Vi hade tänkt gå in kl halv tre till Vi-centrum och ta bussen därifrån, gå på stan en stund och sen vid fem så skulle Camilla hem till Anne för att sedan åka på dans! Klockan halv tre ställde jag mig nedanför Camillas hus och ringde och bad att hon skulle komma ner till mig. Då sa hon att hon var tvungen att stanna hemma för hennes pappa väntade ett viktigt samtal så att någon måste alltid vara hemma för att kunna ta det. Så vi skulle vänta till Peter kom hem vid fyra så skulle han sen skjutsa oss. Det var lugnt för mig, jag och Camilla hade så trevligt så. Under tiden vi var hemma så hann vi:

  • Tortera en falukorv som Camilla skulle äta till lunch
  • (Jag) sno lite chips som låg framme
  • Klippa små figurer av servetterna som låg på bordet
  • (Camilla) käka lunch á la överkokta snabbmakaroner med små skivor falukorv och massa kerre (ketchup)
  • Kolla på gamla foton där vissa foton skrämde skiten ur oss för att de såg så läskiga ut
  • Bestämma att vi skulle gå på bio klockan nio ikväll med några andra personer
  • Ringa Tobbe och bjuda in mig själv för att träffa honom innan vi skulle på bion vilket gick braaa

Klockan kvart över fyra kom Peter hem och Camilla frågade om han kunde skjutsa in oss till stan nu. Men det gick tydligen inte så jag snabbkollade på mobilen på en nedladdad turlista på PLUS Södra Alnön och såg med glädje att vi skulle hinna med halv fem-bussen. Så vi sprang (de 20 metrarna) ner till busshållsplatsen (dagens motion.. wiiiie! :D) och hoppade på bussen och bytte sen buss i Vi-centrum bort till stan. Vi anlände till stan klockan fem i fem (WHAT?!) och jag hann inte köpa födelsedagspresent till Millalilla då helleeer för jag skulle till Tobbe med kvart över fem-bussen. Däremot hann jag köpa bio-godis på vängåvans spelbutik (:::::PPPPP) och ta ut pengar. Sen kubbade jag till bussen och kom hem till Tobbe vid halv sex-snåret. Han skrämde mig när jag gick in (läs: helt bekymmerfritt) i hans rum. Han hoppade fram och skrämde praktiskt taget arslet av mig men jag fick en stor kram som förlåt och den tog jag emot utan protester ;) Vi myste och pratade och skrattade (fyfan vad härligt det är att ligga och skratta tillsammans med honom åt något roligt man sagt eller gjort, man blir så himla lycklig) och vid tio över åtta så började jag tveka om att gå på bio, jag ville hellre stanna med han (förlåt Camilla men man blir sådär när det är dags att lämna honom) och vara där istället. Men då hade han planerat in att ha en filmkväll helt själv så jag låg i ungefär fem minuter och BARA tjatade att jag skulle få stanna men neeeej, det gick inte :P Jag höll på som jag brukar göra (dvs. att tjata så mycket att han får dåligt samvete :$) och jag sa saker som "men det är ju skitlite kvar på sommarlovet" och "vill du inte vara med mig?". Haha jag tror han blev rätt less ett tag. "Men jag ska ju sova hos dig från torsdag till fredag, och nu har ju du vart med mig en stund idag också" sa han och jag fortsatte att tjata. "Jag kan vara med dig nästa vecka också, du kan sova hos mig på fredagen" försökte han. Haha jag sa typ att jag ville träffa han innan också, typ onsdagen :P Det fick han också lova (A) haha. Så jag åkte därifrån med nya inplanerade dagar :P På ett sätt fick jag som jag ville, och dessutom hade jag fått träffa han också, helt improviserat (hrrmmmm :P). När jag stod och väntade på bussen så ringde Camilla och sa att bion var inställd. "Haha faaaan" tänkte jag och så gick jag på bio själv och såg "Die hard 4" som var RIKTIGT JÄVLA BRA! Jag unnade mig RIKTIGT mycket igår även om det var mitt i veckan men det spelar inte så stor roll längre. Jag ska inte äta godis förrän på lördag nu (läs: STOOOLT!!) och jag vill verkligen hålla det!(!!!!) Det var gårdagen. Jag tycker den blev fan så lyckad ändå! Jag är glad att jag fick träffa Tobbelilla som sover hos mig imorrrrrn! :D


Idag (eller snart egentligen) så ska jag vandra bort till Majsan! Ååh, det är så kul att vara med henne och att vi inte har tappat kontakten efter alla dessa år, för hon är trots allt en av mina allra bästa vänner som jag har kul med! Oj. nu måste jag klä på mig och fixa, ska fan gå om en kvart!!!! Hejdåå! <3

Av Hanna - 21 augusti 2007 11:27

Åh fyfan vad jag mår dåligt. Har en sprängande huvudvärk, illamående och skittrött. Mensen kom igår. Jag blev skitglad såklart. Jag hade ställt mig på en våg kvällen innan och konstaterat att "WHAT? JAG HAR GÅTT UPP!!!" och ni vet ju att det finns inte en människa som blir glad av att gå upp i vikt.. förutom de som tkr att de är för smala och vill gå upp såklart. Och då när mensen kom kvällen efter så förklarade det min plötsliga viktuppgång. Tro mig, hur sur ni än blir på mig att jag går igång och tjatar om vikt så är det bara att erkänna för er själva att om ni ställt er på vågen och insett att NI gått upp typ ett-två kilo på superkort tid hade fått er att bli en aning nedstämda. Att tänka "jahaa, men nu kommer inte jag i de där jeansen längre" och se ner på sin kropp som man tycker har växt utåt. Och sen kvällen efter insett att "fan, de var ju bara mensen igen" och sedan sprungit in i sitt rum och satt på sig jeansen som man verkligen trodde var för små. Jag älskar när det händer! Man blir lika förvånad varje gång när vikten ökat betydligt mkt och sen var det ju bara mensen!!!!! ;)


Jag saknar otroligt jävla många just nu. Jag kan börja med Sofia i Luleå. Fan, den ungen var så jäkla underbar när man träffade henne och jag vill upp dit igen för att träffa henne. Det var helt otroligt helt enkelt. Jag saknar henne. Nästa saknade person är Alicia, min älskade kusin, som bor 70 mil härifrån. Jag gråter som en jävla gris varenda gång vi far ifrån henne eller vice versa. Hoppas hon kommer på höstlovet, hoppas! :'( Tredje personen jag saknar är (hör och häpna *host*) Tobbe. Jaa jag saknar honom exakt HELA TIDEN när han inte är med mig. JAG HATAR ATT SAKNA PERSONER FÖR DET GÖR SÅ JÄVLA PISSONT. Jaa och jag saknar Ida Piltan också. Hon är underbar och så snäll att de riktigt svider. Och så saknar jag alla de där människorna jag nästan tappat kontakten med, inte pratar så ofta med längre eller inte träffat på flera veckor. Anna, dig saknar jag förbaskat mycket. Minns våra tjejkvällar med värme...


Fyfan, jag blir så deppad just nu. Jävla mens. Glöm vad jag sa om att jag var glad. Den får mig att må skit.. kanske inte bara den men.. aa.


AAAAAAAAAAARGGGGGHHHHH!!

Av Hanna - 20 augusti 2007 22:34

Har just läst igenom mina gamla bloggar på lunar. Tänk hur allt har blivit egentligen. Alla jag varit så kär i, som jag hoppats så innerligt på att få att tillbringa en tid med. Från en kärlek till en annan. Och så kom Tobbe och bara gjorde mitt liv till en dröm jag fortfarande tycker är för bra för att vara sann. Han är verkligen mannen i mitt liv, killen med stort K och en sådan person som jag vill dela hela mitt liv med. Fattar inte att jag - tjejen som var så deprimerad och less på livet, blyg och ointressant - kunde få en sådan fantastisk kille som faktiskt råkar älska mig tillbaka! Det är så jävla mycket som har förändrats nu under sommaren. Jag orkar inte vara blyg längre och vågar bjuda på mig själv, eftersom jag vill se bra ut inför Tobbe så har jag köpt massor med nya kläder som är riktigt fina, jag har bytt stil helt enkelt och jag trivs med den också. Störst har nog glimten i ögat och livslusten blivit. Tack som fan för det! Tack för att jag fick detta liv!

HEJDÅ! <333

Av Hanna - 20 augusti 2007 20:45

Heej vänner. Jag hatar när man råkar trycka upp en hemsida och så ändras denna man håller på att skriva på och när man trycker på "Bakåt" igen så är allt borta :'( Jag blir så arg. Föresten så ÄR jag arg idag. Riktigt pissed off och fuck this shit.. that's it. Men å andra sidan har jag haft det roligt idag. For till Maja vid halv ett. Fyfaaaan vad drygt det var att gå i hettan. Tur att jag hade vattenflaskan i högsta hugg annars skulle nog jag inte orkat gå ett enda steg ;) Jag och Maja hade iallafall mycket trevligt. Vi gick upp till en söt liten gumma som heter Britt. Vi har vart där förut så hon blev så glad när vi kom och hälsade på. Efter stunden med Britt så gick vi ner till Maja igen och jag åt lunch för jag vaknade så sent att jag inte åt frukost så jävla tidigt :P Haha. Iallafall så käkade jag gulaschsoppa som Maja "ääälskar" :P Just därför köpte jag det :P Okej, kanske också för att jag tkr de är förbannat gott men ändå ;) Vi satt och snackade minnen och höll på att skratta oss halvt fördärvade! :D Det är så härligt. Så fucking härligt att skratta! Jag gick hem vid fem-tiden och sådär.


Igår fyllde min vän Camilla 16 år :) Grattis till henne ! <3 <3 jag ringde henne vid halv sex-tiden och grattade och hon bjöd ner mig på översovning och tårta ;) haha. Vi sjöng lite och så såg vi på en film. Klockan tolv ungefär så kom Camilla och föreslog att vi skulle lägga oss ute på balkongen och titta på stjärnorna en stund. Vi gjorde det. Omg, det var så vackert. Hemskt vackert var det. Vi såg satelliter flyga förbi och vid ett så såg vi en stjärna lysas upp och bli större och större och sen försvann den. Vi såg en stjärna dö helt enkelt. Det var vackert. Vid halv ett så sa jag till Camilla att "såhär vill jag dö... under en stjärnklar himmel då jag är gammal... jag vill bara somna in såhär" och hon sa att "då måste detta vara ett av dina mest finaste stunder just nu" och jag höll bara med. Det var ruskigt mysigt att ligga ute under stjärnorna med en av sina bästa vänner...! Vi somnade framåt halv två. Dessvärre vaknade vi lite då och då och somnade om igen. Vi KLEV UPP klockan halv tolv ;) haha. Det var en fin dag igår. Tack Camilla.


I lördags kom Tobbe. Vi låg mest och pratade och myste hela kvällen.. och åt middag såklart. Vid halv elva så tog vi moppen (som han lånat av Moa) hem till han och jag sov där. Det är så jävla härligt att åka moppe sent på kvällen med killen man äääälskar!! Vi somnade halv tre och vaknade typ halv tio då vi gick upp och käkade frukost. Vi kollade lite på filmen "Norbit" och myste resten av dagen och sen vid fyratiden så skjutsade han hem mig på moppen. Haha vi åkte förbi Petra och Linnéa som var påväg hem (gåendes) från Färsta. Haha Petra såg så avundsjuk eftersom jag fick åka moppe och hon skulle gå hem :P När jag kom hem åt jag glass och gick sen ner till Camilla den lilla :D


IDAG HAR JAG ÖVNINGSKÖRT UTE PÅ VÄGARNA! :D Det gick bättre än jag trodde och faan vad läskigt det var. Sur blev jag när en gubbjävel körde preciiiiis bakom mig och typ slickade arslet på vår bil när han SÅÅÅÅG att det var en som övningskörde. Brist på respekt. Hoppas han lär sig en vacker dag. För kul är det inte. Det är kul att övningsköra i övrigt fall. Förutom att jag fick motorstopp när jag skulle svänga en gång. Heheee. NU orkar jag inte skriva mer för jag är laaaaaat :D

Pusshej <3


PS. SNÄLLA, SKRIV VILKA SOM LÄSER BLOGGHELVETET!!! DS.

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards