Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Jobbig dag? SKOJJARU?

Av Hanna - 25 mars 2008 23:01

pueh. vilken jääävla dag rent ut sagt. här kommer en sanningsenlig och tråkig lista på vad jag gjort idag:



  • bråkat med familjen. alla blev sårade av varandra. blev hotad att inte få följa med på varken denna resa eller filippiner-resan heller. alla utom jag stack på stan och kollade på prylar till utlandsresan. jag stannade hemma och grät.
  • jag bråkade med fredde sedan gårdagens bråk på kvällen. jobbigt jobbigt. mer gråt.
  • jag duschade och räknade matte. familjen kom hem från stan. pappa skulle till birsta och frågade om jag ville övningsköra. klart jag ville. när jag stod och tog på mig ytterkläderna i saaaakta mas så knackade det på dörren. "är väl jakobs kompis gustav" tänkte jag och tittade ut. samtidigt som jag såg en välbekant vit- och svartrandig mössa sa pappa "men där är ju fredde". jag sprang och öppnade. klart det var min älskling som jag bråkat så hemskt med de senaste 24 timmarna. jag blev helt svag. han prasslade med något och då fick jag se att han tagit med blommor till MIG. han kramade om mig och viskade förlåt i mitt öra. jag bet mig håååårt i läppen för att inte brista i gråt ännu en gång. vi stod och förlåt-kelade ett tag. sen åkte han och hans mammi iväg.
  • jag och pappa övningskörde till birsta. hittade en baddräkt. HATAR att prova badkläder. efter gårdagens frosseri och dagens gråt så var kroppen och ansiktet lite sådär härligt svullet. fick även ett cyklop. tack pappi. 
  • när jag kom hem käkade jag spagetti och köttfärssås. sen lät jag maten smälta innan dagens prommis med älsklings-kim! :) gick med henne till vi-centrum och tillbaka. träffade camilla på ica. SAAAKNA!
  • räknade klart matten då jag kom hem. snackade med freddopeddo (tackar än en gång för det roliga smeknamnet, jossa ;p) i telefonen.

nu är matten klar och det är som en sten lyfts från mina axlar. engelskan är jag också i princip klar med. imorgon ska jag packa och sedan åka hem till fredde innan vi åker till stockholm i natten och övernattar i bilen några timmar. planet till egypten går 07.15 (tror jag det var) på torsdag morgon. jag kommer gråta imorgon när vi åker från min älskade skatt en vecka. det är så jävla jobbigt att vara ifrån honom bara ett par dagar. det där med att översminka sig för att tänka på att inte gråta bort sminket funkar inte för mig. det enda som händer är att jag ser ännu mer ut som en panda. en blåslagen en.. suck. men sånt är livet. nu ska jag SOVA! godnatt söta ni <3 JAG ÄLSKAR DIG FREDRIK SJÖBERG. tack så himla mycket för de fina blommorna. du är den första kille som någonsin ens gett mig blommor. riktiga blommor som luktar sött. du är helt fenomenal. <3
 
 
Jossan

Jossan

28 mars 2008 17:51

Haha, är det jag som kommit på freddopeddo :D Fan vad jag är rolig!

http://sjlindberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 21 april 2008 21:46

hejdå bloggagratis !   nya bloggen är: http://www.hannasword.blogg.se      ...

Av Hanna - 21 april 2008 12:40

usch vad jag försummar min stackars blogg. men jag har inte tid. eller jo. jag har gjort en på blogg.se och ska fråga jocke om han vill göra min design. hoppas han vill det! för då blir den assnygg och då blir man mycket mer motiverad att skriva liks...

Av Hanna - 14 april 2008 21:47

engla. lilla engla som var så oskyldig. hem från fotbollsplanen glad som bara den efter en trevlig dag på fotbollsplanen. tog en glass på vägen. hennes mamma som ringde och kollade lite då och då om hon var okej. att allt var okej. det var okej... än...

Av Hanna - 8 april 2008 09:59

håller på med kreativt skrivande. läraren är SKITBRA. tyckte om henne direkt. hon är så snäll, så vänlig. vi har fått skriva om barnminnen. jag skrev om tomten såklart. min rädsla för den.   det är fel på bilddagboken. åhhhhhhhhhh. suuuuuuuuuuug.   s...

Av Hanna - 7 april 2008 19:06

har övningskört. det gick fasen bra. backade in i kallgaraget. klarade mig iallafall.   imorgon är det en riktigt skoldag. sen blir det att åka hem till freddis och se på andra avenyn. han var så gosig idag. satt inne på akademibokhandeln. och han är...

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards