Direktlänk till inlägg 7 april 2008

Kärlek och choklad!

Av Hanna - 7 april 2008 19:06

har övningskört. det gick fasen bra. backade in i kallgaraget. klarade mig iallafall.


imorgon är det en riktigt skoldag. sen blir det att åka hem till freddis och se på andra avenyn. han var så gosig idag. satt inne på akademibokhandeln. och han är så mysig. sket i att alla kollade. pussade på mig ändå. förlåt, men jag är inte van att ha en kille som inte skäms över mig. kanske låter helt brutalt. men många killar jag haft har undvikit att ta i mig och visat tydligt att jag är pinsam att vara med. jag älskar fredde så mycket. för att han är han. för att han vågar vara han. för att han är min. för att han alltid förstår hur jag känner och öppnar sig för mig. för att jag kan öppna mig för honom. för att vi hör ihop.


så bara för att jag älskar honom så mycket så köpte jag en liten "medalj" där det stod 'love you' på. och så köpte jag en mars och lindade in den i medaljen. bara för att jag älskar glansen  över hela honom när han ser att han fått något av mig. 


jag älskar honom.


nu är jag supersugen på en subway-kaka. gah. inte långt kvar till lördag... säger vi. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 21 april 2008 21:46

hejdå bloggagratis !   nya bloggen är: http://www.hannasword.blogg.se      ...

Av Hanna - 21 april 2008 12:40

usch vad jag försummar min stackars blogg. men jag har inte tid. eller jo. jag har gjort en på blogg.se och ska fråga jocke om han vill göra min design. hoppas han vill det! för då blir den assnygg och då blir man mycket mer motiverad att skriva liks...

Av Hanna - 14 april 2008 21:47

engla. lilla engla som var så oskyldig. hem från fotbollsplanen glad som bara den efter en trevlig dag på fotbollsplanen. tog en glass på vägen. hennes mamma som ringde och kollade lite då och då om hon var okej. att allt var okej. det var okej... än...

Av Hanna - 8 april 2008 09:59

håller på med kreativt skrivande. läraren är SKITBRA. tyckte om henne direkt. hon är så snäll, så vänlig. vi har fått skriva om barnminnen. jag skrev om tomten såklart. min rädsla för den.   det är fel på bilddagboken. åhhhhhhhhhh. suuuuuuuuuuug.   s...

Av Hanna - 7 april 2008 14:30

jag måste få berätta en sak. en sak som jag glömt berätta om egyptenresan. dagen då vi skulle åka ut med storbåten så försvann jakob på morgonen innan vi skulle gå till receptionen och möta alla. vi kunde inte hitta honom någonstans, vi kollade runt ...

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards