Alla inlägg den 21 april 2008

Av Hanna - 21 april 2008 21:46

hejdå bloggagratis !


nya bloggen är:

http://www.hannasword.blogg.se 



Av Hanna - 21 april 2008 12:40

usch vad jag försummar min stackars blogg. men jag har inte tid. eller jo. jag har gjort en på blogg.se och ska fråga jocke om han vill göra min design. hoppas han vill det! för då blir den assnygg och då blir man mycket mer motiverad att skriva liksom. lite tråk att lämna bloggagratis bara. även om det är bajsigt tråkig design och skit. iallafall på min. vissa får ju verkligen till det men jag har alltid lika tråkig. så jag överger denna snart. ingen länk förrän jag fixat någon som kan göra design.


det börjar bli så varmt nu. fint vårväder. igår var jag och freddis nere vid hamnen och tittade ut över sundet. vi låg på bryggan och tittade upp bland molnen och gosade. han är min älskade som jag känner så starkt för. snart flyttar jag hem till honom. bara detta sommarjobb som ska göras. sen blir det flytta bort till bosvedjan :D


vi kollade efter flygbiljetter till filippinerna igår åt freddan. ser ljust ut, verkar som att han kan följa med ändå. jag längtar. hela pappas släkt, familjen och fredde i tre veckor i filippinerna där det är sjukt billigt.


ahapp, då var det stökigt i arbetsrummet igen. KUL. och det är inte ens jag som stökat ner ett dugg. det är alltid tre-fyra stycken i rummet som jämt lägger massa saker på borden, flyttar runt stolar och sen skiter dem i att plocka upp efter sig. JAG HATAR NÄR DOM GÖR SÅ. JAG VILL SLÄNGA BÖCKERNA I HUVUDET PÅ DEM SÅ DE MÅSTE ANVÄNDA BÖCKERNA SOM PLÅSTER. ÅHH. DOM TAR ALLTID FÖRGIVET ATT DET ÄR NÅGRA SOM STÄDAR HÄR. DOM KAN DRA ÅT HELVETE.


suck. förlååååt då. eller nej, jag ångrar inte det jag säger. vill säga det till dem!


snart kultur- och idéhistoria. vi får se om lektionen går hem idag då. hittils har dte varit hyfsat najs faktiskt. något som tilltalar mig. det blir inga prov i ämnet. stora uppgifter blir det. för varje kapitel. hur som helst. jag ska skriva ut mitt och majas grupparbete nu.


anna, jag ringer dig ikväll. tack för att du bryr dig <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards