Alla inlägg under december 2007

Av Hanna - 31 december 2007 17:05

sista dagen på hela fucking 2007. kan inte riktigt fatta det. har duschat, blåst håret, plattat håret, sminkat mig (nya vita ögonpennan också, yeah!).. men jag känner ingen glädje. det går inte. saknar min älskling så overkligt mycket. helt sjukt alltså :'(


har knäppt bilder som fan ;p


jag är bästis med mina småsyskon. vilken grej. känner mig grovt utnyttjad och utnyttjande! ;p eftersom det inte finns någon annan man känner här.


undra om man ska dansa lite ikväll. kommer vara rätt schyst musik! 

Av Hanna - 30 december 2007 23:24

FAN!! det bor fjortisar här på hotellet! :'( poor me! :'(


stackars alla föresten! nu kommer en av dom. fan vad snuskiga dom ser ut. skräniga är dom iallafall! LEVER OM AV BARA HELVETE! ekkel!

Av Hanna - 30 december 2007 23:17

nyårslöften år 2008

  • bli nöjd med mig själv
  • gå ner det jag gått upp under julen (snälla, hindra mig inte, jag mår bättre av det!)
  • träna mer
  • kämpa på som fan i skolan
  • dämpa på sötsakerna
  • hålla alla dessa nyårslöften!!!!!

Av Hanna - 30 december 2007 23:14

söndagmorgon klockan 10.45 hanna och fredde står och borstar tänderna. efter hanna borstat klart ställer hon sig med armarna runt freddes rygg, tittar honom i ögonen och säger:
"detta är min livs värsta och bästa nyår. bästa, för att jag har dig. värsta, för att jag inte kommer få fira den med dig"

Av Hanna - 30 december 2007 22:35

något fint det är här på hotellet. nyrenoverade stugor (vi fick en!!!) med platt-tv, snyggt badrum, värsta designköket.. yeah, you name it. det är liksom lite lyx ute i vildmarken, för det är fanemej en ganska dö by alltså! allt är jättebra. suupergod mat, trevliga människor. men det är nåt grymt stort som fattas. halva jag fattas. han sitter hemma i bosvedjan och spelar guitar hero 3. usch, fredde, jag saknar dig något så fruktansvärt.


jobbigt att säga hejdå!!! imorse stack mamma in huvudet i mitt rum vid tiotiden. fredde låg bredvid mig. jag pussade lite på honom, bad honom sova en stund till för jag skulle göra mig iordning. hade sovit PISS! ville inte somna ifrån min plupp! :'(


vid halv elva gick jag upp med två mackor och ett glas mjölk till fredde. haha, han trodde jag var petra, eftersom jag satt upp håret så som hon brukar ha det, plus kofta som hon brukar ha ungefär, så när jag kom in i rummet vände han sig mot väggen. haha snacka vad chockad han blev när "petra" satte sig på sängen och kollade på honom. haha han vände sig om mot mig igen och vi låg och gosade ett tag. "jag vill inte att du ska åka" sa han. då borrade jag in ansiktet vid hans hals, tog ett djupt andetag och kände hur tårarna kom. jag bet mig hårt i kinden. sen fick jag gå därifrån. jag tror han såg att jag grät lite. men han sa inget, tack och lov.


vi åkte klockan halv tolv ungefär. när vi släppt av fredde så sprutade tårarna 2 sekunder efter han slagit igen bildörren. DET ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT! hatar att vara ifrån honom! lever fan inte utan honom!


efter vi släppt av min älsklingsgrabb så for vi till birsta city en sväng. jag köpte två filmer, en vit ögonpenna (det är jävligt snyggt) och en ny mascara! lätt värt pengarna! filmerna är asbra! "smekmånaden" och "40 days, 40 nights". skitbra filmer. den sistnämnda går föresten på tv3 på onsdag klockan 21 har jag för mig.


efter birsta city bar det av. 6 timmar i bilen. TUNGT! tog en korv på sibylla. sen när vi kom fram vid åtta, så gick vi upp och käkade middag.


fullkomligt

jävla

hopplöst!


det var kaos i hela salen. människor skrek, det var fulla som skrattade och pratade högt. jag hatade ALLA runt omkring mig. alla var fula gapande fiskar som jag ville nacka! i matkön till buffén var det ännu värre. fula fiskarna förvandlades till äckliga grisar som skulle ha mat först och skrek ännu mer om blodsockernivå och skit. en kille med stor mage och grått hår (peruk?!) skrek högst av alla. och han stod bakom mig. HIHIHIHIHI! diiiiie mothafakkaahhh! seriöst. jag stoppade pappersservetts-tussar i öronen. men dom ramlade ut när freddis ringde mitt i matkön. fatta vad skönt att höra hans röst bland allt oväsen. så mjuk, så varm... så långt borta.


jag slängde i mig maten för att sedan ringa upp sockersötot! vi pratade en stund, sen satte jag mig och deppade lite i myshörnan på hotellet. vi i familjen gick och packade upp väskorna. sen gick jag och petra upp till hotellet igen med varsin dator. hon har min, jag har mammas. det är gratis internet, trådlöst. helt jääävla bra. hålla kontakt med omvärlden.


lär blogga en hel del också. hoppas ju på det! imorgon är det nyårsafton. sista dagen på hela hela året. helt sjukt. detta år har gått snabbare än någonsin. helt otroligt.


ÄLSKAR DIG FREDRIK SJÖBERG!!

Av Hanna - 29 december 2007 18:45

fan vad mycket kläder jag köpt dessa två senaste dagarna... för att vara jag alltså ;p


  • jeans, vero moda, 500 :-
  • kofta, vit, vero moda, 160 :-
  • trosor, 5 stycken, JC, 100 :-
  • bh, svart med spets (den du! ;p inget mera snobben!), H&M, 100 :-
  • linne, grått, bik bok, 100 :-
  • svart tröja, spets, bik bok 105 :-

totalt gick allt på 1065 :-


hoppas pappa bjussar på jeansen! :D träffade han på stan och frågade om han ville bjuda eftersom han hade de där samvetskvalen för petras och jakobs julklappar! ;p så man vet ju aldrig vad han kan dra till med. han kanske har lust att ge mig de där 500 kronorna! ;p


var med freddis på stan idag iaf. tålmodig som attan, är han! :') fyfan, jag blir så ledsen när jag tittar på honom nu, eftersom vi åker imorgon.. bort från honom. usch, jag kommer må skit.


har världens största klump i halsen :'(


vi käkade middag på texas. så mys. men det blir värsta sorgligt när det är så mysigt. det känns som att jag ska åka ifrån honom för gott och sen komma tillbaka 20 år senare. kommer fälla stora tårar i bilen imorgon. kommer få bita sönder kinderna för att inte börja gråta när vi ska släppa av honom. fyfan fyfan, jag tkr detta är så jobbigt.



Av Hanna - 29 december 2007 13:10

dagen fortsätter att gå framåt ;p mer och mer otur får jag ju mer klockan blir. jag skulle gå och duscha och eftersom jag är van att vrida duschkranen åt ett visst håll. först stod jag och försökte slita så jag fick ut nåt vatten i huvudtaget. den hade "fastnat". så jag tog på mig handduken, gick ut till fredde och bad honom hjälpa mig. han satte på vattnet hur lätt som helst... när han skruvade åt aaandra hållet ;p


men det var inte allt. efter jag schasat ut fredde, så tryckte jag på den där spaken som ändrar mellan duschslangen och duschkranen ;p utan att tänka mig för så låg duschslangen på golvet. SPLAAASSSHHH! rakt i fejset.


efter duschandet rev jag ner en blomkruka (av plast, thank's god!). tappade den även på tån och den var ganska tung. ytterligare ett x antal svordomar. weeey!


aaahhh! nuuuudlar! skitglad när jag satte mig vid bordet och började käka dem. sen ligger plötsligt buljongen på bordet, för jag råkar välta tallriken lite framåt. förbannat bra dag. den kan bara bli bättre! ;p

Av Hanna - 29 december 2007 11:39

drömde att två fula gubbar med gulröda jackor kidnappade mig till travet och skulle våldta mig efter v75 inne på toaletten. jag ropade på hjälp, men ingen hörde eller fattade. de tog tag i min nacke. när vi kom till travet sprang jag in på toaletten som var ett litet tält och hörde hur gubbarna kom närmare och närmare.


pang! drömmen slut. jag vaknar med dunkande hjärta. klockan står på 09.30 lägger mig med armarna runt fredde och försöker somna om. OMÖJLIGT!!!


har legat vaken till dess. 1 timma har gått till att försöka somna om. sen gav jag upp, satte igång mobilen och smsade med sötnos-Ida, sen spelade jag lite qadra pop på mobilspel, raderade lite bilder som var allmänt onödiga och tillsist spelade jag minigolf på mobilen. jag vann och slog nytt rekord. fredde vaknade nog av vibrationerna som uppstod varje gång golfbollen hamnade i hålet... så jag pussade honom godmorgon, spelade klart min omgång och sen väckte jag fredde igen! hihi!


skulle gå upp och tända judestjärnan (hette den så?) i hans fönster. det small till. "whups, där rök lampan" trodde jag och försökte sätta igång strömbrytarn till datorn. den var död. taklampan var död. halva lägenheten var DEEEEAD!!! smuuuurrrt gjort, hanna. very very good!


fredde laga. henke glad. hanna glad. alla glad.

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards