Alla inlägg den 17 december 2007

Av Hanna - 17 december 2007 12:46

http://www.elfyourself.com/?id=1466613997


HAHAHHAHAHAHA! Fredde skickade den till mig. Han hade gjort den! :D hahahhaah så jääävla skön!!! xD NI MÅSTE KOLLA!

Av Hanna - 17 december 2007 11:24

mysigaste heeelgen! verkligen urmys!

i fredags stack jag hem till fredde vid halv ett. han låg och sov när jag kom dit så jag pussade på honom, kröp ner i sängen och la mina ISKALLA händer på hans mage. att han tidigare hotat att om jag skulle göra det så skulle inte han följa med till umeå, hindrade mig inte ;p för jag visste att han skulle följa med ändå! :D haha freddis låg kvar en stund tillsammans med mig och sen gick han upp och klädde på sig. vi gosade lite, satt vid datorn och käka middag vid klockan tre. shit ;p haha. men det var skitgott. resten av min familj kom och hämtade oss klockan sex typ. vi packade ihop och så började bilresan... till birsta city för familjen skulle käka middag ;p jag var definitivt inte hungrig så jag drack loka citron istället. var grymt törstig!


efter alla käkat så åkte vi mot umeå. jag och fredde satt längst bak och såg film. "vuxna människor". grymt kul, men rätt dryg film ;p haha. vi var framme hos mormor och morfar vid niotiden. då fikade vi lite och umgicks allihop. JAG VAR DÖHUNGRIG! jag och fredde somnade typ tolv - halv ett.

vi vaknade nästa morgon typ elva. käkade lite frukost. haha morfar var småsur för att "ungdomarna sov så länge ju". någon timme efter frukost så blev det lunch ;p lyckat. efter lunchen så drog vi till stan allihopa. hittade ett par skor det var en liten debatt om i familjen ett tag. jag ville ha dom. mamma envisades med att jag kmr få skavsår. jaja, jag fick dom inte. skit samma. jag blev sur såklart. heh. vi fikade på mysfiket, jag fick kontakt med en liten bebis. mamma och pappa satt vid ett annat bord. mamma ser alltid så orolig ut när jag håller på med bebisar ... ;p uuuundra varför. hahaha!

vi drog på ica maxi och handlade massa godis å mat typ. i bilen så snodde vi salta pinnar i påsen ;p pappas salta pinnar ;p haha. syynd! och så käkade vi en hel del godis. fast vi la undan det sen. jag började må illa och vi skulle typ käka när vi kom hem.


väl hemma så la jag, fredde och jakob oss i sängen och kollade på bert. haha. vi lessnade efter ett tag. petra satt vid min dator och upptäckte att det fanns internet på nåt konstigt sätt. jag har ju inbyggt trådlöst så det måste ha vart från grannen. jag vet inte det, men plötsligt kändes det som att det var min dator som var i centrum ;p haha. vi käkade middag sen. och käkade godis. och efterrätt. och popcorn. ojojoj vad mätt man blev. mådde typ illa. stackars min mage :( den tål egentligen inte sådär mkt skit. men gott var det. varenda tugga! :D


nästa morgon vaknade vi halv tolv. haha, jag hade legat vaken för en viss person snarkade ;p sött men lite irriterande i längden. tillslut somnade jag genom att andas i takt med freddes snarkningar ;p vi gick upp och käkade lunch på en gång, sen for hela familjen ut med sparken. vi sparkade runt sjön. det var mysigt, men kallt. jag fick skavsår av mammas fulsöta indianskor ;p bleh.


vi drog hem efter middagen, vid halv sex - sextiden. fan vad jobbigt det var att skiljas åt från sin älskling :/ hoppas man får träffa han idag då :) <33

när vi kom hem till huset så hade värmesystemet knasat, så det var nio plusgrader. brrrrr. låg typ med tjocktröja, strumpor, pyjamasbyxor och tre täcken och frös. ahhuhuhuhuh. en märklig sak var att jag inte kunde sova utan fredde. jag saknade till och med hans snarkningar.

tack för helgen älsk. underbart att du följde med. <33

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards