Alla inlägg den 27 december 2007

Av Hanna - 27 december 2007 23:53

ett streck över skiten. tack! det behövdes att du sa det. för det känns att nu går vi vidare utan att älta denna skit. skööönt!


ska nog inte sitta uppe så länge ikväll tror jag väl. lite ont i magen och smått illamående. JAG MÅR ALLTID ILLA NUFÖRTIDEN!!! det är fan piss och skit, men hela tiden känns det som att jag ska spy. skitobehagligt och jobbigt. tror det beror mkt på julmaten och all godis magen fått ta emot.


eller så kanske det är en fis som ligger på lur? ;p  

Av Hanna - 27 december 2007 21:46

grymt fina kommentarer man får alltså! detta på inlägget om fjortisar! så himla snälla ni är! <3


dagen gick bra men nu ikväll rasade min värld ganska rejält. har känt mig taskigast asså! och så har jag suttit och varit så sjukt missnöjd med att julmaten har lagt sig direkt på höfterna. och så har jag bråkat riktigt ordentligt med en person jag älskar.


superdålig kväll. men det bådar goda saker imorgon iallafall! stan, fika med martin, hem till fredde <3 och så har jag sjungit en hel del nu ett tag. sjukt hur mycket bättre man mår av det ändå! :O 

Av Hanna - 27 december 2007 18:09

skjut mig i huvudet, tack. eller bara laga allting. gör allting ogjort. eller byt själ med mig en dag. kan inte hantera detta. skäms som fan vad jag gjort. fråga mig inte vad jag gjort. kan inte förklara. jag har klantat mig ännu mer. jag är nog det klantigaste klantarslet som någonsin klantat sig fram på denna oklantiga jord.


jag vet inte vad jag ska säga. jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag är förbannad. på mig själv. på att jag känner att jag gjort grymt fel, samtidigt som jag inte riktigt kan fatta felet som jag gjort.


jkhsjfdhjlkdsdgkgdlhkhgdslhsgdlsgdhl :'( jag gråter. grymt mycket. jävla jag. nej, jag har inte varit otrogen. men jag har varit oärlig och dum. sagt en sak, sen bara sagt en annan. idioti. idioti. och tårar. pallar inte. pallar inte. pallar inte. förlåt räcker definitivt inte för att läka såren i ditt hjärta.

Av Hanna - 27 december 2007 11:32

kom på en sak, på tal om det där med djur som man var rädd för! alla dessa djuren är man inte ett dugg rädd för nu. eller bara dem man inte kan handskas med. och det är ju ett antal. det finns fler sorts djur jag inte kan handskas med..


.. de kallas för fjortisar. jag hatar dessa djur när jag ska gå på stan. för alla KOLLAR.. neeeej förlåt. haha, jag skoja ju bara. DOM BLÄNGER!!! är det bara inbillning eller? nej, jag har stött på minst tre stycken fjortisar som verkligen blängt, viskat och skrattat. är det nåt fel på mig eller?


har jag en potatis i örat eller en skalbagge på två kilo uppe på huvudet? nej, det VET jag att jag inte har. men vad är då felet? jag känner mig så ful när dom skrattar och blänger..


.. förbannat ful! som om man skulle göra världens fulaste grimas och fastna med den. det hjälps inte hur mycket brunkräm och skit jag plockar på mig i fejan, alltid är det någon som garvar och viskar och blänger. då vill jag bara bita av deras perfekta små naglar eller hälla lite frätande syra på deras "otroligt" vackra ansikten. jag har märkt dessa små gäng också. det är typ 3-4 killar som står i en liten ring tillsammans med 2-3 fjortisbruttor. de där tjejerna står på ett otroligt coolt sätt, putar med brösten så gott det går och försöker se så avslappnad ut som möjligt. killarna skrattar överdrivet och försöker desperat impa på den tjejen som står längst fram. de lite längre bak ser lite vilsna ut. samma med killarna. det är alltid någon som är in the lead.


pallaaaahh! 


nu ska jag bara försöka gå rak i ryggen, stirra dem stint i ögonen och vara så kaxig tillbaka som jag bara kan. haha. misslyckas kommer jag göra! men det är fan skitsamma! då har jag försökt åtminstone.  

Av Hanna - 27 december 2007 11:13

"jag känner mig som en korv!" samma mamma nyss. hon har lite julångest. försöker skämta bort att hon gått upp i vikt, men jag ser allt att hon är lite nere för det ;p det bådar heller icke gott nu när vi ska upp till kittelfjäll. där är det svingod mat. detta blir en utmaning..! ;p


jag skippade att säga "du blir vad du äter" när hon sa sådär. vill helst inte höra pikar om att jag själv lagt lite på höfterna, för tro mig - det hade hon sagt!


laddar upp lite till stan idag. vet egentligen inte hur man laddar upp. egentligen skulle jag behöva en rejäl kyss från freddis och en dask i rumpan av mamma så jag känner mig lite peppad.


känner behov av promenader nästa vecka uppe i kittelfjäll! undra om man ska försöka satsa på en timmes prommis varje dag. bra tidsfördriv liksom. jag brukar alltid ha NADA att göra innan middagen. jag vägrar ju basta, eftersom.. ja, om man säger såhär; det är en riktig jävla plåga. både för min stackars själ och min känsliga lilla näsa. så det får bli en inte allt för otrevlig promenad istället.


problemet med det är att jag är så förbaskat rädd att träffa på något ganska rejält mycket stort djur ute i skogen. älg, ren, björn(!!!).. till och med lokatter och andra rovdjur jag inte har en aning om hur man handskas med. 


 haha, när jag var sisådär 8 år så hittade jag en gammal bok med olika rovdjur som fanns i djungeln. det var pappas gamla djurbok. ett djur minns jag därifrån. OZELOTTEN! minigeparden typ! det där kattdjuret gav mig mardrömmar. drömde att den åt upp pappa, eftersom det var honom jag frågade om djuret om. det skulle vara rätt farligt, enligt honom. haha, allt som var farligt i lågstadiet = hannas mardrömmar. jag trodde otroligt starkt på att det fanns stora grizzlybjörnar i ljustadalen. mamma retar mig fortfarande för det. hmm, hon borde fått fiskbullar i julklapp!


det känns alltid lite högtidligt när man ska till stan, och så sitter man vid sitt minifönster uppe på rummet och blickar tvärs över sundet, lite till vänster. då ser man typ en hel del av stan. coolt! 

Av Hanna - 27 december 2007 01:56

hahahaha, någon som vill köpa min hjärna på eBay så jag har råd att köpa en ny?


det var inget.


har absolut ingen lust att sova. eller jo. för jag vill fan sova egentligen. eller vill jag det.


min hjärna skulle kosta förbannat lite. passa på medan ni har chansen. ni kanske kan rama in den eller något.


något man kan tänka på när man är sur: föreställ er eran mest korkade lärare och hennes/hans man/hustru i sängen


en till sak att göra när livet inte är så jävla kul: ta ett kort på er själva när ni bajsar, göm det och ta fram det när ni är som bittrast


godnatt nu!

Av Hanna - 27 december 2007 01:51

fick nåt ryck om att göra bloggagratis.se till startsida. jag vet inte, men det känns inte riktigt bra ;p känns som att det är menat att varje gång jag går in på internet (eller safari som nu mac kallar det.. fantasiiiifullt nog) så ska jag blogga, även om jag inte har ett skit att säga.


det är ju mycket roligare att tänka "oj fan wow, nu ska jag blogga för tusan" och gå in på hemsidan!". fast det innebär många nackdelar också, t ex att man inte "orkar" gå in på www.bloggagratis.se och skriva nytt inlägg för det är så jobbigt för fingrarna och skit. dessutom, om jag skulle göra den till startsida skulle jag nog bara kolla om det finns några ord av dessa fyra bokstäver jag snackade om förut (scrolla neråt ffs!).


jag måste ta mig fan sova nu. hjärnan mår inte bra av detta.


mina skinkor känns inte längre. någon som vill ge mig smisk? 


GODNATT FÖR FAN! 

Av Hanna - 27 december 2007 01:42

jag har kommit på motiveringen till att gå och lägga mig. mina skinkor har domnat av, jag har ont i ryggen. dessutom vill jag sova bort natten så det blir dag. ska bara kolla apberget först.


så var det med den motiveringen...


... godnatt alla! 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards