Alla inlägg den 27 december 2007

Av Hanna - 27 december 2007 01:24

evan den allsmäktige är sjukt fin film! jag älskar båda två. både bruce och evan den allsmäktige. grymt fina budskap!! kanske ska lyda mina instinkter och sova ... snart ;p det är inte så jävla lätt. ska bara kolla vilka som är inne på msn ;p


fredde sover nu iallafall. det lilla livet. fick lov att logga ut från msn och se på film för att han skulle få motivering till att sova. haha jag älskar denna kille! <3


imorn ska jag på stan. fast det blir ju idag. helt själv :O what? japp, det stämmer. ska kolla på kläder helt själv. brukar hitta mest då, enligt mamma och pappa. jadu, jag tänker inte lägga någon åsikt på den fronten i alla fall. tycker bara de motsäger sig själv lite grann. inte för så längesen då jag skulle gå på stan själv, så blev det ett jävla liv. "ska du gå helt själv?" frågade mamma samtidigt som pappa frågade "ska du träffa någon från nätet där eller?". det bubblar i magen och kittlas i öronen. anar vad som är påväg. ETT RIKTIGT ASGARV!! HAHAHAHHAHA! jag tycker det är så fruktansvärt DRYEEEGT(!!!!!) när dom gör sådär. sen på julafton säger dem "men hurru, gå på stan själv nu så hittar du säkert något nu på mellandagsrean". hihi, rätt gulligt faktiskt.


denna mellandagsrea. det kommer vara så fläskigt mycket folk och jag kommer vara så grymt less och sur och arg när jag kommer hem igen, eftersom jag antagligen får köa i en timma.. PLUS att kassörskorna (hahah kassör-skorna... förlåt, jag är trött) kommer vara fett stressade så dom kommer snäsa ut sitt "149 kronor tack!!!" så spottet yr och ögonen blixtrar till av hat. undra om mna ska vara lite jävlig tillbaka genom att säga "ursäkta, men jag har bara 148.50" och smajla lite oskyldigt. eller nej, jag kan inte vara så grym mot de stackars små spektaklen. man måste vara en god människa nu såhär innan nyår. 


Av Hanna - 27 december 2007 00:12

har upptäckt en pinsam sak med mig själv. varje gång man loggar in här ska man skriva en kod (varför vet jag inte) för att kunna logga in. samma som när man lämnar en kommentar. denna kod motsvarar fyra olika bokstäver.


det jag märkt är att jag blir LÖJLIGT glad när jag ser att dessa fyra bokstäver bildar ett ord som existerar. ibland när jag ska logga in och det är bara typ bokstäver som "hpuw" eller nåt annat tråkigt, så kan jag stänga ner internet och gå in igen på sidan ENDAST för att få bokstäver som bildar ord. om jag får ett ord som "mula" eller något så blir jag skitglad. ibland har jag till och med sagt "YESSSS!!" och skrattat lite. det är fan pinsamt!!


jag måste skärpa mig!


ps. jag fick ordet "cdon" idag! HIHHIHIHIHIHI!! ds.


ps2. ....... ds2. 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards