Alla inlägg den 22 december 2007

Av Hanna - 22 december 2007 20:27

jag suger stenhårt på att blogga ;O haha fredde sa nyss "nu får du fan ta å blogga" så jag fick lov att sätta mig ;p men vad gör det. ingenting faktiskt. jag funderar på att ladda ner lite ted gärdestad-låtar. har fått upp glöden för denna underbara sångare igen. i förrgår när jag städade så hade jag hans "droppar av solregn"-skiva på. kom på mig själv att kunna varenda liten låtjävel utantill. eller jag hängde verkligen med och sjöng tillsammans med teddan! grymt roligt! han har så fina låtar! honom skulle jag velat känna liksom. värsta polaren! skulle sällskapa honom om han ville ha en egen måne för hans bästa vän lämnat honom. då skulle jag vara hans vän! det är fan synd att han hoppade framför ett tåg. ibland kan jag bli skitledsen för det. för han var värd att leva! vem är inte värd att leva egentligen? varenda människa är värd att leva. förutom dom som tycker det är roligt att våldta småbebisar och tonåringar och barn och ungdomar i huvudtaget. dom borde brännas på bål! eller spärras in för gott! fyfaen! fast jag skulle hellre brännas på bål än att sitta i fängelse. jag klarar inte att bli inlåst. nej nej nej! här hemma på alnö så sitter jag och fredde och dunkar julmusik. haha. eller han ligger bakom mig och rör sig i takt till musiken! haha! xD varje gång han skakar till musiken så kommer han åt mig. så det ser ut som att det är jag som sitter och gungar ;p vi ska snart koka knäck, baka pepparkakor och... jag vet inte. just ja! pynta granen! ;p haha. äkta julstämning! :') och jag fick sova hos honom imorgon så vi kommer få vakna upp tillsammans på julaftonsmorgon!!! åååhw! blir glad! bästa julen nånsin, är det någon som står och skriker. antar att det är mitt hjärta! :D idag var det slutspurten på julklappar. har vart på stan två dagar i rad nu. igår med anna (skitkul) och idag med jasmine (skitkul). det är mysigt som fan! träffade martin igår också! han är saknad som fan. har inte träffat människan på aslänge! så det var ett nöje att sitta och snacka med han på bussen. och dessutom så blev bussresan ännu mer trevlig eftersom jag var påväg hem till fredde! :') JAG ÄLSKAR FREDRIK SJÖBERG!!! mitt hjärtas tröst och glädje! förlåt för att jag sa som jag gjorde. menade inget dumt! verkligen inte. förlåt <3

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards