Alla inlägg den 3 december 2007

Av Hanna - 3 december 2007 20:02

Sitter och dricker glögg, lyssnar på Björn Rosenström, tänker på min älsklingsFredde och myser för mig själv (vilket går dåligt utan Fredde). Problemet med mig är att jag tar typ 1 milliliter glögg och sen ÖSER jag på typ 30000000 kilo mandlar och lika mkt russin ;p Helt sjukt men det är så jävla gott! :D Men hur fan ska jag sova med 100000% druvsocker i kroppen?


Det har varit en jobbig söndag. Fick åka in på sjukan och sova där, för jag har mått så dåligt och inte velat berätta för någon varför. Lager på lager har jag gått och byggt på med allt det där onda och jag har haft sånt sämst självförtroende. Igår fick jag ett bryt. Kunde inte sluta gråta, vägrade åka med mamma och pappa in till sjukhuset... så dom ringde polisen. De följde jag med, men det var för att de ville man inte streta emot. De var hur snälla som helst, de torkade mina tårar och tog med mig i sin bil och så åkte vi till sjukhuset med pappa framför med sin bil. Jag fick prata med några där och berätta vad det var som var så hemskt. Jag grät och sen bara flöt alla ord ut ur mig, som en enda svart sörja som laddats inne i kroppen. Så skönt det var. Jag pratade med en läkare när jag kom in och efter vi pratat klart så sa han att jag skulle stanna för att lugna ner mig lite. Så vi gick till barnavdelningen 44 och jag fick ett rum tillsammans med pappa. Han stannade med mig den natten. Vi såg på "the mask" som lockade mig några skratt. Det kändes lättare i hjärtat. Jag kände mig bara så jävla pinsam som fick polisen att komma för att hämta mig till sjukhuset.. :( Kändes helmysko att ha dom i sitt rum med sina batonger och pistoler.


Förlåt att vissa inte fått veta detta, men jag har inte orkat dra upp samma historia gång på gång. Så ni får läsa de här, fråga inte mer. Orkar inte prata om det nåt mer. Orkar inte höra "men varför då?" och sånt. Kanske sen. Men inte nu. Okej? Snälla.


Denna dag har iallafall vart bra. Fick prata med några till på morgonen och sen ta blodprov och sen åkte jag och pappa på stan. Vi åt sushi och sen träffade vi mamma och fikade. HAHA! När vi beställde fikat!! 

Jag: Jo jag tar en chokladbiskvi (bakelse med choklad, smörkräm och marsipan).... och en festis med 30% mindre socker bara för att kompensera lite... *tittar på chokladbiskvin*


Jag skulle vilja ha mer fritid. Skulle vilja kunna säga till mamma vid sextiden på kvällen på en vardag att "nu ska jag till freddis, jag stannar där över natten och tar bussen till skolan morgonen efter med honom!" men det får jag inte :'( Saknar den friheten! 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards