Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

En glad skit ;)

Av Hanna - 26 mars 2008 13:08

hej alla! imorse när jag vaknade så kände jag någonting jag inte känt på länge. jag kände mig glad. visst, det ska bli så jävla in i helvetes jobbigt att åka flera hundratals - kanske till och med TUSENTALS - mil ifrån min älskade, men ändå kände jag mig glad. för jag ska få vara med honom precis innan vi åker. han var så underbar igår när han kom med blommor och sa förlåt. familjen är sams. skolan fixad. bara liiite engelska kvar som jag ska börja med alldeles strax. jag nynnade glatt när jag packade väskorna, kastade blickar på blommorna lite då och då och blev varm i magen. jag duschade och tvättade håret. och tänka sig. när jag är glad så faller håret som jag vill också. jag klippte luggen lite så jag ska kunna SE något där nere i forna egypten. jag har fått studiebidraget så jag kan köpa fina souvenirer till maja och freddan. det enda som sticker jävligt mycket i hjärtat är att min pojk kommer gå här hemma medan jag befinner mig där borta. kommer sakna honom något så otroligt. lova att du finns kvar när jag kommer hem till dig igen, fredrik! jag äter var tredje timme nu för att inte paja förbränningen. den ska hållas igång hela tiden. det betyder också att jag slipper gå hungrig vilket är en jävligt skön känsla.. att slippa vara hungrig alltså. nu ska jag pyssla lite med engelskan, lyssna på musik och sen äta kycklingsoppa :D nu ska ni få se hur glad jag är idag :D kolla bara ner ;) 

 
 
annabohlin

annabohlin

28 mars 2008 18:55

Vacker! Älskar ditt leende.

http://www.annabohlin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 21 april 2008 21:46

hejdå bloggagratis !   nya bloggen är: http://www.hannasword.blogg.se      ...

Av Hanna - 21 april 2008 12:40

usch vad jag försummar min stackars blogg. men jag har inte tid. eller jo. jag har gjort en på blogg.se och ska fråga jocke om han vill göra min design. hoppas han vill det! för då blir den assnygg och då blir man mycket mer motiverad att skriva liks...

Av Hanna - 14 april 2008 21:47

engla. lilla engla som var så oskyldig. hem från fotbollsplanen glad som bara den efter en trevlig dag på fotbollsplanen. tog en glass på vägen. hennes mamma som ringde och kollade lite då och då om hon var okej. att allt var okej. det var okej... än...

Av Hanna - 8 april 2008 09:59

håller på med kreativt skrivande. läraren är SKITBRA. tyckte om henne direkt. hon är så snäll, så vänlig. vi har fått skriva om barnminnen. jag skrev om tomten såklart. min rädsla för den.   det är fel på bilddagboken. åhhhhhhhhhh. suuuuuuuuuuug.   s...

Av Hanna - 7 april 2008 19:06

har övningskört. det gick fasen bra. backade in i kallgaraget. klarade mig iallafall.   imorgon är det en riktigt skoldag. sen blir det att åka hem till freddis och se på andra avenyn. han var så gosig idag. satt inne på akademibokhandeln. och han är...

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards