Alla inlägg under november 2007

Av Hanna - 30 november 2007 12:22

Hhaha sötaste kommentarerna på förra inlägget! :D Ni är goa! <3


GÖR SÅHÄR:

1. Lägg in alla låtar du har i uppspelningslistan.
2. Ställ in på SHUFFLE.
3. Spela upp en låt per fråga och använd låttiteln som svar.
4. Fuska inte!



1. Hur mår du idag?
Himmel blå, himmel blå

2. Kommer du komma långt i livet?
Untitled

3. Hur ser dina vänner dig?
Det är så jag säger det

4. Kommer du gifta dig?
13

5. Vad är ditt livs themesong?
Äntligen på väg

6. Vad e ditt livshistoria?
Jag vill ha allting

7. Hur är skolan för dig?
Snygga tjejer

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig (viiilken framgång ;p)

9. Hur kommer imorgon vara?
Hide away (detta bådar icke gott ;p)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
100 år från nu

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Teenagers (haahaha :p)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
My immortal

13. Hur är det med ditt liv?
Let me take you there

14. Vilken låt ska spelas på din begravning
Cold beer (undra vad jag har gjort hela livet... ;p)

15. Hur ser världen på dig?
Sing for me (HAHA NEEEJ INTE ALLS!)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Pain (skulle iiiiinte tro det ;p)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Kommer ihåg (okej, antar att jag kommer tappa alla ;p)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Trubbel

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Vi två 17 år

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Wake me up when september ends (ja jag gillar att sova sååå ;p)

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Welcome to the black parade (haha jag fattar vinken)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
You raise me up (yes you do, freddiiis ;D)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Leona under her skin

24. Vad är några tips till mig?
Augusti i helvetet

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Anders och jag (hahahaha nä)

26. Vad är min danssång?
A man from Argentina


 Hahahaha, det är roligt ju! :D

Av Hanna - 29 november 2007 19:09

Åååh vad jag älskar.... HÅKAN HELLSTRÖM!! :D Iallafall hans låtar. För de får mig att tänka på kärlek som man stavar F-r-e-d-d-e .. ja ni fattar. Kärlek för moi är FREDRIK SJÖBERG!!!... som just nu glor på hockey ;p men jag är viktigare, och om jag inte är det så ska jag ändra på det på mitt speciella SÄTTT!! ;) Hahaha :D


Har bråkat med mammi nu igen. Och pappa. På samma dag. Jag bråkar jämt med dom nuförtiden. Vi befinner oss i ett dött läge när vi INTE bråkar :'( Varken sams eller inte. Eller mamma försöker ju. Stryker mig på kinden och pratar överdrivet snällt. Men jag surar bara. Har ingen lust att försöka ens för det blir alltid bråk förr eller senare. Det är typ alltid samma sak. Pappa och mamma vill att jag ska vara hemma mer medan jag vill vara hos Fredde mest. Mamma och pappa tror inte jag sköter skolan VILKET JAG GÖR!!! :( Jag hatar att bråka och jag hatar deras fåniga småregler att vara hemma klockan nio och att inte få sova med Fredde två nätter i rad. Nej, för det är för mycket tydligen. Jag och Fredde hade ju tänkt åka till hans stuga i helgen två nätter men då vart det ju gräl om det också. "En natt räcker". HERREGUD. Jag har sovit hemma typ 99% av mitt liv, jag är 17 år. Det här är vad de kallar en "brytningsperiod". Att jag försöker bryta mig loss. Hahaha, jag fattar inte hur dom orkar namnge det ens. Om ett halvår är jag 18. När jag är så gammal så tänker jag bara göra hur jag vill, och då får de ha så mycket panik dom vill. Jag får inte ens sova hos Fredde på vardagarna. Det är en regel som retar mig OTROLIGT mycket. Jag menar, tänk att bara liksom "ähh jag orkar inte åka hem, stannar här inatt ja, så tar vi bussen till skolan imorrnbitti, älskling!". Fyfaan vad härligt. Om jag inte får det när jag är 18 år så flyttar jag fan till Kina.


Usäkta men jag är bara så less på alla jääävla regler nuförtiden som är hemma. Trött på att tårarna bara ska rinna direkt efter ett hetsigt gräl. Jag är trött på hemmet. Här hos Fredde har man fått en chokladkalender! Så jääävla gulligt av hans mamma och köpa en till mig också!! :') Blev så glad.


Näe, nu ska jag garva åt Fredde som skriker fula saker till timrås alla hockeyspelare som "spelar så dåååligt!!" idag ;p haha.


PUSSHÄJ

Av Hanna - 29 november 2007 19:09

Åååh vad jag älskar.... HÅKAN HELLSTRÖM!! :D Iallafall hans låtar. För de får mig att tänka på kärlek som man stavar F-r-e-d-d-e .. ja ni fattar. Kärlek för moi är FREDRIK SJÖBERG!!!... som just nu glor på hockey ;p men jag är viktigare, och om jag inte är det så ska jag ändra på det på mitt speciella SÄTTT!! ;) Hahaha :D


Har bråkat med mammi nu igen. Och pappa. På samma dag. Jag bråkar jämt med dom nuförtiden. Vi befinner oss i ett dött läge när vi INTE bråkar :'( Varken sams eller inte. Eller mamma försöker ju. Stryker mig på kinden och pratar överdrivet snällt. Men jag surar bara. Har ingen lust att försöka ens för det blir alltid bråk förr eller senare. Det är typ alltid samma sak. Pappa och mamma vill att jag ska vara hemma mer medan jag vill vara hos Fredde mest. Mamma och pappa tror inte jag sköter skolan VILKET JAG GÖR!!! :( Jag hatar att bråka och jag hatar deras fåniga småregler att vara hemma klockan nio och att inte få sova med Fredde två nätter i rad. Nej, för det är för mycket tydligen. Jag och Fredde hade ju tänkt åka till hans stuga i helgen två nätter men då vart det ju gräl om det också. "En natt räcker". HERREGUD. Jag har sovit hemma typ 99% av mitt liv, jag är 17 år. Det här är vad de kallar en "brytningsperiod". Att jag försöker bryta mig loss. Hahaha, jag fattar inte hur dom orkar namnge det ens. Om ett halvår är jag 18. När jag är så gammal så tänker jag bara göra hur jag vill, och då får de ha så mycket panik dom vill. Jag får inte ens sova hos Fredde på vardagarna. Det är en regel som retar mig OTROLIGT mycket. Jag menar, tänk att bara liksom "ähh jag orkar inte åka hem, stannar här inatt ja, så tar vi bussen till skolan imorrnbitti, älskling!". Fyfaan vad härligt. Om jag inte får det när jag är 18 år så flyttar jag fan till Kina.


Usäkta men jag är bara så less på alla jääävla regler nuförtiden som är hemma. Trött på att tårarna bara ska rinna direkt efter ett hetsigt gräl. Jag är trött på hemmet. Här hos Fredde har man fått en chokladkalender! Så jääävla gulligt av hans mamma och köpa en till mig också!! :') Blev så glad.


Näe, nu ska jag garva åt Fredde som skriker fula saker till timrås alla hockeyspelare som "spelar så dåååligt!!" idag ;p haha.


PUSSHÄJ

Av Hanna - 26 november 2007 17:43

Tjolanbandolan :D

Inte skrivit på ett tag men nu är det dags. Fick en liten uppmaning av min käre Fredrik Leif Sjöberg som ligger i sängen här och kollar på mig. Hittils har han bitit mig i fingret och i läppen.


Helgen var så kanon :D Haha fick ju komma på en klassfest med Freddes gamla klass (TACKSOMFANFÖRATTJAGFICKKOMMAHELTUNDERBARTKUL!!). Hahahaha skönaste människorna asså! :D Vi körde sanning eller konsekvens (den elaka versionen i kortlek ;p). Jadu, Freddis fick ställa upp som kyssare och sugmärkgörare... men inte på MIG!!! :D HAHAHAHHA! Nej det var Alexander Ekeström som fick kyssen och Rasmus som fick sugmärket! xD Ja hörni, min kära älskling fick bli lite bi för en stund ;)


Per fick lov att få ett valfritt ord av de andra deltagarna som vi skulle skriva på hans mage. Haahaha vi kom överens om att vi skulle skriva "shorty" med en pil neråt... ja vad tror ni? ;p


Vi drog hem vid halv ett och vi somnade vid halv tre. Vi gick hem från Tunadal hem till Freddis. Tog en halvtimma typ :) Hahaha morgonen efter fick jag höra av Fredde att när han försökte lägga armen om mig så hade jag slängt undan den i sömnen och sen efteråt hade jag garvat rått ;p I SÖMNEN? :D Ja, i sömnen! Haha!


Jag sjöng idag på InSån inför alla musikare i vår klass. SÅ JÄÄÄVULSKT NERVÖS JAG VAR! Jag satt och skakade - ordagrant! Det var skitjobbigt. Men sen sa typ Björn och Jossa och Cajsa att det lät fint och då blev jag så JÄVLA GLAD!!! :')


Sen for jag hem till Fjeddus och vi såg på Andra avenyn (ÄLSKARPROGRAMMET!!!) och så käkade vi godmaten ;)


Nu ska Freddis få läsa detta :) Han lgiger och RÅGLOR PÅ MIG och jag får lite rysningar asså ;p bara för att hans ögon är så fina :p


PUSSEN <3<3<3


Älskar Fredrik Sjöberg <3<3<33<3<3

Av Hanna - 24 november 2007 10:53

Godmorgon. Är fett trött, mår illa och glömde tvätta bort sminket igår. KunG. Nu ser jag ut som en panda. Men det är inte därför jag känner mig så nere. Inatt vid ett så började gråten. Jag grät så himla mycket och trodde aldrig tårarna skulle ta slut. Satt vid datorn, grät, skrev med folket. Anledningen är jobbig. Jag berättade en sak som är det absolut svåraste jag någonsin berättat. Hur jag egentligen känner i vissa situationer som är jobbiga för mig. En person blev ledsen för att det var så och reagerade inte som jag trodde och då vart det bara ännu mera jobbigt. Jag grät fram till klockan tre då jag tillslut somnade. Kinderna sved, ögona var helt söndergråtna. Det var så sjukt jobbigt inatt på msn. Jag har inte gråtit sådär mycket i sträck någon gång förut. Men det var skönt att gråta ut sådär. Blev så lugn efteråt och kände att den där storgråten vilat inom mig i flera veckor. Det var skitjobbigt, men det har löst sig nu med många om och men.


 Nu är känslan av att förstöra allt kvar i huvudet. Jag känner mig som världens sämsta flicka som bara sabbar allt för alla. KÄNNS SÅ JÄVLA VIDRIGT INOMBORDS!!!! :'( Det är som om någon bor där inne och hela tiden berättar hur dum i huvudet jag egentligen är. Hatar det! Allt blev jobbigt nu på slutet av en tid jag trodde jag hade kontroll över. Men så brister det och rullar iväg ifrån en. Tryggheten, lugnande känslorna och känslan att tro på sig själv. De tre far iväg nånstans och jag vill inget annat än att hitta dem nu. Hjälps fan inte om jag letar igenom alla ställen som finns. Hittar dem inte ändå. Vill fan inte ha det såhär :'( !!!


Jag fick ett silvrigt diamantkorshalsband av mamma igår. Jag behöver dig, Gud. Du måste hjälpa mig nu att orka.


 När satt där och grät så ville jag se hur jag egentligen såg ut. Jag vet inte det eftersom jag inte gråter framför en spegel utan gömmer ansiktet i händerna. Ta en titt på den här bilden nedanför. Ser ögonen glada ut? Det är nästan obehagligt hur jävla ledsna ögon man egentligen kan ha.


Älskar dig Fredde. Mest! <3

Av Hanna - 22 november 2007 18:01

HannisJag igen. Fan, jag måste lägga av att vara så jävla eeeego :DSitter nu hos Fredde som ligger och sjunger till Björn Rosenström och kysser mig på halsen stup i kvarten ;p haha, han är så jävla söt. Men jag är "sur" på honom för han har skrämt arslet av mig fyra gånger nu. En gång när jag var fokuserad på att salta på en isbit så en liten tråd skulle fastna, som jag sett på tv ;p när jag var som mest koncentrerad på den där isbiten så skrek jäveln "AJJJJ!!!!!!!!!" skithögt så jag skrek till och fick spatt typ. Andra gången så skrek han bara till när det blev spännande på tvn och skrämde mig från vettet. Jag satt förfaan på helspänn! ;p Han sa förlåt och jag sa att de var lugnt ;p sen skulle jag kyssa honom och då skrek han till sådär hemskt igen och jag ryckte till så jääävla mkt och fick hets!!! ;p satte mig och "surade" i hans datorstol. Han skrev ett sms där det stod förlåt ;p haahaahah. SÖTNOS! Efter många om och men så gav jag med mig och vi gosade. Men då jag skulle luta mig fram och kyssa honom igen... SÅ SKREK HAN!! GAAAHHHH!! ;p haha. Och nu sitter vi här ;p HATAR ATT BLI SKRÄMD. Han börjar låta lite förtvivlad nu när han lgiger där under täcket och sjunger. Han skriker lite här å var! :D :D hahaaha. Asgarvar ibland! Nu sjunger han med i elgitarrsintrot!!! :D:D:D:D:DHahaha får ta och ge honom lite kärlek och inga sura miner, antar att han inte kommer ha lika tråkigt då ;p hahaha, för nu har han verkligen dödstråkigt. Ibland diggar han med musiken så sängen studsar lite och jag sitter med datorn i knät och det ser ut som att de tär jag som hoppar upp och ner istället. Hahha, ny sjunger han duett med Nightwish-tjejen!! :D :D Som sagt, han behöver lite att göra ;pVi kan ta EN till bild på mig när vi ändå håller på! :D Det var precis en halvtimma efter jag klippt mig (A)Hihihi

Av Hanna - 21 november 2007 19:11

Sitter här med älsklingsfreddus som lägger harpan på datorn. Jag sitter på min mac (SOM FAAN INTE ÄR NÅN SKRÄPENTOSH!!!) och degar ut mig totally. Jag är iallafall klar med helvetesuppsatsen för idag. Imorgon måste jag söka mer fakta :O hade ju slut :O så paff jag blev när jag använt mig av alla sidorna jag skrivit ut. Jahaja, så kan det vara.



På lördag ska jag få följa med Fredde på klassfest med hans gamla klass. Är så jävla nervös. Känner typ tre pers där. Men är alla fulla så blir dom faktiskt jävligt sociala så jag lär väl inte sitta helt ensam. Haha, det låter taskigt men man brukar faktiskt dricka på fester.



Nu fick Fredde ut patiensen så nu är det min tur. NUUUU JÄÄÄVLAR ;P



Konstig bild på mig ;p





Hejdå sötnosar!

Av Hanna - 21 november 2007 11:33

Jag hatar när människor ska komma med de där teorierna "det verkar som om du tycker...blablabla". För det första är det (läs: JÄMT) fel de har om vad jag tycker, det vet ju JAG bäst själv, och inte han/hon. För det andra så är det väldigt jävligt av någon att bara dra slutsatser bara sådär. Varenda gång så tänker jag: "jahaja, det där måste dom fått från tomma intet för jag tycker fan inte så". Sluta kom med era teorier om vad jag vill och inte vill och tycker och tänker, det är så förbannat irriterande.


En annan jävlig sak är de där som säger "ta inte illa upp nu, men..." och så säger dom t.ex att man har lite för mycket smink eller sjöng lite fel eller något sånt TASKIGT, som man oftast tar illa upp vid ändå, även om dom är typ aaasnoga med att påpeka att man INTE ska göra det. Ja, det är ju bara en liten förvarning om att det nu kommer svida till lite i hjärtat för en stund och sedan göra en lite sur. Jag tar jätteilla upp vid vissa saker. Det kan vara utseende, det man gör. Minst lilla. Grubblaren av värsta sort, det är jag. Som tur är så grubblar jag som fan för en sak en kort tid, sen går det över. Haha en till meningslös kommentar är "inte för att vara taskig, men...". Hahaha seriöst. Det är så otroligt jävla meningslös kommentar. Det blir alltid något taskigt. En tjejkompis till mig gick och snackade om en kille i min förra klass. Då sa hon "inte för att vara taskig, men han kommer fan ALDRIG få en tjej". Ja, det var verkligen inte för att vara dum. Verkligen inte. Det var ju till och med en komplimang, för han håller ju inte ens pååå med brudar. Seriöst. Sånt där gör mig pissed off.


Ursäkta om jag låter sur, men det där översta om "det verkar inte som om du vill sluta med det där" var jag med om igår och då blir jag både arg och ledsen eftersom det där var jävligt taskigt som den personen sa. För jag vill visst det. Men det är inte alls så himla lätt alla gånger.


Borde jobba på uppsatsen men jag ORKAR INTE. Jag skrev en sida på en förmiddagslektion. Det är väl bra. Men jag ska skriva tre sidor till... bara idag! :O Imorgon är det ytterligare fyra. Men det är svårast med den där ne.se-faktan eftersom det är så förbaskat krångliga ord.  Sen går det över i tidningsartiklar och i dem är det inte lika svårt att göra om meningarna på rätt sätt. Gezze, en av våra tre(?!?!?!) lärare i denna uppsats, var inne på vårat rum på lektionen och var irriterad på en i klassen för att den eleven inte jobbade. Jag kände hur det kröp i skinnet när han stod där och sa en massa. Han är läskig, men jag tror han är go där innerst inne. Han är rolig iallafall! :D


Idag ska jag träffa min sötnos. Freddis. Älsklingsfredde som jag älskar så förbannat. Dock ska vi plugga. Inget plugg = inga pussar. Skitsmart, för då kommer båda jobba klart det där man ska jobba med. Näe. NU måste jag fortsätta skriva på dne där jäävla uppsatsen. Längre blogg än vad jag hade räknat med faktiskt. Hahaha. Skönt att skriva av sig, faktiskt. Kände att jag behövde göra av med lite frustration.


Hejdå farbror blå!


Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards