Direktlänk till inlägg 29 december 2007

Kläder och sorg på samma gång!

Av Hanna - 29 december 2007 18:45

fan vad mycket kläder jag köpt dessa två senaste dagarna... för att vara jag alltså ;p


  • jeans, vero moda, 500 :-
  • kofta, vit, vero moda, 160 :-
  • trosor, 5 stycken, JC, 100 :-
  • bh, svart med spets (den du! ;p inget mera snobben!), H&M, 100 :-
  • linne, grått, bik bok, 100 :-
  • svart tröja, spets, bik bok 105 :-

totalt gick allt på 1065 :-


hoppas pappa bjussar på jeansen! :D träffade han på stan och frågade om han ville bjuda eftersom han hade de där samvetskvalen för petras och jakobs julklappar! ;p så man vet ju aldrig vad han kan dra till med. han kanske har lust att ge mig de där 500 kronorna! ;p


var med freddis på stan idag iaf. tålmodig som attan, är han! :') fyfan, jag blir så ledsen när jag tittar på honom nu, eftersom vi åker imorgon.. bort från honom. usch, jag kommer må skit.


har världens största klump i halsen :'(


vi käkade middag på texas. så mys. men det blir värsta sorgligt när det är så mysigt. det känns som att jag ska åka ifrån honom för gott och sen komma tillbaka 20 år senare. kommer fälla stora tårar i bilen imorgon. kommer få bita sönder kinderna för att inte börja gråta när vi ska släppa av honom. fyfan fyfan, jag tkr detta är så jobbigt.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 21 april 2008 21:46

hejdå bloggagratis !   nya bloggen är: http://www.hannasword.blogg.se      ...

Av Hanna - 21 april 2008 12:40

usch vad jag försummar min stackars blogg. men jag har inte tid. eller jo. jag har gjort en på blogg.se och ska fråga jocke om han vill göra min design. hoppas han vill det! för då blir den assnygg och då blir man mycket mer motiverad att skriva liks...

Av Hanna - 14 april 2008 21:47

engla. lilla engla som var så oskyldig. hem från fotbollsplanen glad som bara den efter en trevlig dag på fotbollsplanen. tog en glass på vägen. hennes mamma som ringde och kollade lite då och då om hon var okej. att allt var okej. det var okej... än...

Av Hanna - 8 april 2008 09:59

håller på med kreativt skrivande. läraren är SKITBRA. tyckte om henne direkt. hon är så snäll, så vänlig. vi har fått skriva om barnminnen. jag skrev om tomten såklart. min rädsla för den.   det är fel på bilddagboken. åhhhhhhhhhh. suuuuuuuuuuug.   s...

Av Hanna - 7 april 2008 19:06

har övningskört. det gick fasen bra. backade in i kallgaraget. klarade mig iallafall.   imorgon är det en riktigt skoldag. sen blir det att åka hem till freddis och se på andra avenyn. han var så gosig idag. satt inne på akademibokhandeln. och han är...

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards