Alla inlägg under december 2007

Av Hanna - 28 december 2007 23:59

stan med fredde imorgon! :) han ska fan hjälpa mig att hitta en snygg kofta och bedöma om dessa omtalade snyggojeans passar mig. hahaha han komemr säga "snyggt" ändå. och så kanske han gör ne liten fuling hgenom att jag säger "nej men jag tkr dom satt lite för konstigt på mig, ska inte ha dom" och då säger han "jaa i och för sej.." ;p så har folk gjort ;p


hahaha de är faktiskt ganska roligt! ;p men jag tror inte så om fredde! :)


mami vart lite lack när jag vägrade komma hem för att packa imorrn ;p osis.


haha nu vill nog fredde att jag ska komma och lägga mig hos honom. han är skiiiittrött ;p dessutom har han knölat ihop sig till en liten boll under täcket i högra hörnet av sängen. hahaha. betyder det "kom hit för helveteeee!!"? isåfall måste jag nog gå nu ;p

Av Hanna - 28 december 2007 23:50

hihihi, snart är det lördag! har märkt av ganska mkt mer läsare nu när jag typ skrivit och uppdaterat gaaanska många gånger per dag.


nu ska jag å fredde sussa nannakudde ;p godnatt!


<3

Av Hanna - 28 december 2007 22:03

Hanna och Fredde ligger i sängen och pussar på varandra.

Hanna: Ska vi......... se på en film?

Freddes förhoppningsfulla blick omvandlas till ett asgarv.

Av Hanna - 28 december 2007 21:08

naew, försökte hitta jeansen på bild, men det fanns ingen. sjukt snygga är dom iaf! hittade dock in-gallerians öppettider. bra att veta liksom! :)


aja fredde ringer om typ 20 minuter och då ska jag gå för att möta honom. det stackars lilla livet kan inte gå själv på bosvedjans osäkra lägenhetsområden ;) hahaha eller iiiinte!


här kommer öppettiderna! :)


ÖPPETTIDER
VARDAGAR: 10.00 - 19.00 
• LÖRDAGAR: 10.00 - 17.00

• SÖNDAGAR: 12.00 - 16.00

Av Hanna - 28 december 2007 20:37

kom på att om jag nu ska möta fredde halvvägs mot gärdehov så kommer jag frysa ihjäl för min jacka är tunn! :( tog skinnjackan idag för jag ville vara lite "fräsig"! :D


men det gör inget att jag fryser. jag blir varm i kroppen när jag får vara i närheten av min lilla knöl! <3


jag känner mig rik! ska bara köpa den där koftan, och eftersom mamma och pappa fick lite samvetskval av att petra fick slalomskidor och jakob en elgitarr så bjuder dom mig säker på ett par nya jeans. är allt bra sugen på de där vero moda-jeansen. stora jeans, med knytning längst ner så det blir som fluffigt där vid smalbenen.. ähh svårt att förklara. fattar ni bättre om jag säger aladdinbyxor-typ? ni vet sagofiguren aladdin?! :D typ såna byxor, fast jeans. mööörklblåa med silverbroderingar på bakfickorna. giiive me!


känner ett starkt behov av att tvinga ner fredde på stan med mig en stund imorgon! ;p

Av Hanna - 28 december 2007 20:23

känner mig otroligt sugen på diverse saker. bland annat:

  • en kyss av fredde som just nu är på hockey (helvete!)
  • ett päron
  • ett tuggummi med smak av melon, men jag har bara professional
  • nya örhängen
  • en ny kofta som jag kommer älska sönder så mycket att jag skulle spraya in den med britney spears-parfym varje gång den tvättas (det är en hederssak!)
  • bra musik i öronen (men det går inte nu eftersom mina hörlurar inte släpper in något ljud från övriga omvärlden vilket resulterar zero kontakt med freddes övriga snälla familj, så då får det vara!)
  • chips och trocadero! (får bli någon gång i kittelfjäll!)
  • en systemkamera!

kyssen lär jag få när han kommer hem! :') lucky me!


Av Hanna - 28 december 2007 20:06

jag har upptäckt en jävligt pinsam sak till med mig själv, på tal om detta med inloggningskoden på fyra bokstäver. nu har jag börjat göra förkortningar av bokstäver som inte bildar ett ord ;p nyss fick jag "tmjz" och jag har blivit en riktig jävel på förkortningar nu! på bara några sekunder kom jag på "ta mig jävligt zzznabbt!!".


jag måste skärpa mig.


annars har jag det bra, tackar som frågar!


sitter hos fredde. han är på hockey en sväng så jag väntar på honom! sen lär det bli film och mys! :) vi har bestämt oss för en slappardag imorgon! bara ta det lugnt, sooooova lääääänge, åka ner en sväng på stan (jag ska köpa trosor och en kofta), käka middag på texas (åhh määän!) och sen gå på bee movie! SÅÅÅ NAJS!


skulle egentligen ha middagsgäster ikväll hemma. men jag bestämde med fredde för två veckor sedan. respekt för det, tack! :)  

Av Hanna - 27 december 2007 23:53

ett streck över skiten. tack! det behövdes att du sa det. för det känns att nu går vi vidare utan att älta denna skit. skööönt!


ska nog inte sitta uppe så länge ikväll tror jag väl. lite ont i magen och smått illamående. JAG MÅR ALLTID ILLA NUFÖRTIDEN!!! det är fan piss och skit, men hela tiden känns det som att jag ska spy. skitobehagligt och jobbigt. tror det beror mkt på julmaten och all godis magen fått ta emot.


eller så kanske det är en fis som ligger på lur? ;p  

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards