Alla inlägg den 8 april 2008

Av Hanna - 8 april 2008 09:59

håller på med kreativt skrivande. läraren är SKITBRA. tyckte om henne direkt. hon är så snäll, så vänlig. vi har fått skriva om barnminnen. jag skrev om tomten såklart. min rädsla för den.


det är fel på bilddagboken. åhhhhhhhhhh. suuuuuuuuuuug.


sen har vi kultur- och idéhistoria. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ. SERIÖST. det är en riktig dålig dag idag. vaknade på fel sida. jag bråkar med en person. jag är less. jag måste snacka med mamma och pappa att jag inte kan åka på sjukhuset på torsdag för jag kan inte missa piano för det har jag gjort när jag var utomlands. måste till ungdomsmottagningen imorrn. vi ska på teater imorrnkväll som är i typ två timmar. jag vill inte sitta i två timmar och få ont i nerven som kopplar bort hela röven. ÅH JAG ÄR LESS.


nu har jag lektion igen. vi ses.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards