Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Hanna - 2 oktober 2007 12:02

Haha sorry. Jag suger verkligen på att skriva här ibland. Men jag har inte orkat. Inte haft lust. Varit på ett neutralt humör. Varken glad eller ledsen. Jo, lite ledsen ibland faktiskt. Men det går framåt. Behöver bara tänka på nåt som är lite roligare så kommer jag på mig själv att le och skratta ibland. Folk på skolan får mig att skratta.


Igår träffade jag Svante Turesson. Jag och Cajsus gick fram och frågade om en bild. :D haha gubbarna bara skrattade åt oss xD hahaha. Men jag är rätt modig om man tänker efter :P Jag menar Svante hadelika gärna kunnat dissat oss brutalt men han var assnäll och gullig mot både mig och Cajsa. Lät oss knäppa kort och lät Cajsa stå bredvid och le stort :) Jag hade en mysig dag helt enkelt.


Vill bara säga att du får skylla dig själv när du läser blogg och diarium om du får dåligt samvete. Jag får skriva vad jag vill och det är ingen som säger till dig att läsa heller. Jag vill inte höra nåt om att jag ska sluta hålla på att skriva för det gör jag ändå. Nu har du inte sagt så men jag antar att det kommer närsomhelst. Sluta läs om du mår dåligt av det. Jag mår bättre av att skriva så det fortsätter jag med. Du kan ju fortsätta ignorera mig också. Det verkar vara din grej.


Snart har vi historia. SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!! :'( Jag vill inte. Vill verkligen inte gå på en enda lektion till. Jag ä alltid lika plågad. Hatar historia. Det är det jag verkligen råhatar mest mest meeest!!! :( Mår så jävla dåligt på de lektionerna. "Ja detta år så dog Karl XIVIIIXIXIIIZIIV!". Alla årtal och skitnödiga kungar och blodbad och krig och skit klarar jag mig utan. Jag behöver inte veta så jävla mycket.


Vill göra nåt riktigt roligt idag. Men jag ska på sjukhuset sen. Hahahaha åååh fyfan vad roligt. Det roligaste man kan göra faktiskt. Det finns faktiskt inget annat som är så mycket roligare. Eller vänta nu! Joo. Det finns det. Idag är jag pessimisternas pessimist!


Nån som vill bjuda mig på en bulle eller nåt?

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards