Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Hanna - 25 oktober 2007 19:23

Här sitter Hannis med tårar i ögonen. Snart åker mamma till USA. Så jävla jobbigt. Hatar när någon åker iväg sådär. Över Atlanten. Bort från tryggheten. Fyfan. Imorgon kommer jag vakna och sakna henne något så jäävla mycket. 11 dagar utan henne är en evighet för mig.Usch, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag kan skriva nått som jag tycker ska bli jättetrevligt. Ska på bio med min älskling imorgon. Ska se Mr. Woodcock ;P Jääävligt ful film lär det ju vara, men rolig - det tvivlar jag inte en sekund på att den INTE är. Sen ska jag sleepa över :) Jättemysigt :)Är proppmätt på pannkakor och ärtsoppa. Men det är ju förjävla gott asså! :) Även om man fiser som en gud av ärtsoppa. Pas-sa-er ;) haha.Fan va sämst jag är på att blogga. Har ingenting att skriva just nu bara. Det brukar komma såna perioder. Lär ju skriva mer nästa gång.Poesshej.

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards