Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Hanna - 4 oktober 2007 18:56

Jag vet inte varför jag aldrig skriver här. Känner mig lite vemodig och sådär. Skrev alltid här när jag och Tobbe var tillsammans och vad vi gjorde och hur mycket förhoppningar jag hade på förhållandet och nu är ju allt över så nu känns det bara skit att skriva här helt enkelt. Det har varit jobbigt denna vecka både i skolan och i övriga livet. Har mått väldigt dåligt och det har varit.. problem med känslorna. Fick känslor för en person som var en person som inte jag ska ha känslor för. Men vi kom överens om vänskap eftersom det var för taskigt mot en viss person. Så slutet gott, allting gott. Vänner är så rätt att ha.På fredag... oj det är imorgon.. ja, imorgon ska jag hem till Maja :) Vi ska se på High school musical 2 och käka nåt gott antar jag :) Treeevligt. Kanske gå en promenad runt kyrkan och prata arlset av sig? :P Vad säger du, Majanpajan? :) Nu vill jag ha mat, jag är jättehungrig. Och jag blir så sur på mamma. När min bror kommer hem från skolan och är hungrig så bryr hon sig inte men när jag är det så går hon igång med att jag kanske inte äter lunch i skolan och blaaablabla. Jag äter visst lunch. Idag var det lasagne men jag har blivit en fantast för vegetarisk mat så jag tog av den vegetariska lasagnen och den var vrålgod! Jag kan erkänna att skolans mat är riktigt god. Och jag äter av den. Vem som helst kan intyga det. Men däremot så ÄR man hungrig efter en hel dag i skolan. Man har hållit igång och varit ute på promenad så bli inte så misstänksam. Jag käkar mat så det bara sjunger om det. Och ja, det är gott. Och ja, det blir en del godis också. :P Men SKIT SAMMA. Jag orkar faktiskt inte bry mig om vad jag stoppar i mig längre. Varför gå runt och må skit över nåt man käkat när livet är så mycket mer värt? Okej, ibland kan jag få ångest över den där chokladbiten och resten av godiset som slank ner men jag orkar inte bry mig nåt mer. Har annat att tänka på.Suuuck. Imorron är det historia. Jag blir så deppad när vi har de där jävla pissämnet. Hatar det. Orkar inte. Pusshej.

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards