Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

Jag skulle vilja tänka en underbar tanke

Av Hanna - 17 oktober 2007 18:39

Känner att jag måste skriva lite bara. För att liksom... skriva av mig. Är så jävla glad just nu. Men humöret är helt fucked up ibland. För ibland blir det svart. JÄTTESVART. Självförtroendet golvas och jag liksom.. vill knappt se mig i spegeln för jag tycker jag själv ser ut som världens fulaste människa. Det där kan vara i en timme, ända upp till en hel dag. Jag kan tappa matlusten för jag känner att "fan, jag vill inte käka för jag är så jävla tjock" och jag kan ha svårt att sova. Ibland så frossar jag järnet för jag mår så bra och skiter i vad jag stoppar i munnen. Så skönt att bara släppa loss helt. Idag var en sån dag då inga problem existerade. Och igår. I måndags också. Om jag är omringade av massa underbara människor är allt helt toppen. Men ensamheten, när den smyger sig på.. då vill jag bara lägga mig i nåt hörn och dö.Så kan mina dagar se ut. Igår var Fjeddis här. Vi såg på film (the Hot chick) och låg och gosade och pratade. Skitmysigt

 
 
Ingen bild

Maja

17 oktober 2007 19:11

Hanna jag förstår inte, förstår inte hur du kan tycka att du är ful, du är jättefin. Söt som socker.
Vi är alla vackra, det stämmer, men ibland är det svårt att veta vad som är vackert med än själv..
Jag vill se ut som dig, jag har alltid avundas dig min lilla get.
Ensamheten.. hatar den med, jag förstår vad du menar, det gör jag verkligen. Men du..
du behöver inte vara ensam, jag finns här, bara en telefonsignal bort. Din Fredde, vänner och föräldrar finns här för dig och ställer upp om det känns jobbigt.

Kram på dig


 
Ingen bild

Sofia

17 oktober 2007 21:08

Hanna din jävla unge! Du är inte ful, du är vacker. Både på insidan och utsidan. Du ska bara förstå hur jävluskt mycket jag saknar dig hjärtat. Du är min förebild, sen vi var minismå. Tracka inte ner dig själv på det där viset, för det är inga som helst fel på dig älskling!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 21 april 2008 21:46

hejdå bloggagratis !   nya bloggen är: http://www.hannasword.blogg.se      ...

Av Hanna - 21 april 2008 12:40

usch vad jag försummar min stackars blogg. men jag har inte tid. eller jo. jag har gjort en på blogg.se och ska fråga jocke om han vill göra min design. hoppas han vill det! för då blir den assnygg och då blir man mycket mer motiverad att skriva liks...

Av Hanna - 14 april 2008 21:47

engla. lilla engla som var så oskyldig. hem från fotbollsplanen glad som bara den efter en trevlig dag på fotbollsplanen. tog en glass på vägen. hennes mamma som ringde och kollade lite då och då om hon var okej. att allt var okej. det var okej... än...

Av Hanna - 8 april 2008 09:59

håller på med kreativt skrivande. läraren är SKITBRA. tyckte om henne direkt. hon är så snäll, så vänlig. vi har fått skriva om barnminnen. jag skrev om tomten såklart. min rädsla för den.   det är fel på bilddagboken. åhhhhhhhhhh. suuuuuuuuuuug.   s...

Av Hanna - 7 april 2008 19:06

har övningskört. det gick fasen bra. backade in i kallgaraget. klarade mig iallafall.   imorgon är det en riktigt skoldag. sen blir det att åka hem till freddis och se på andra avenyn. han var så gosig idag. satt inne på akademibokhandeln. och han är...

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards