Alla inlägg den 13 september 2007

Av Hanna - 13 september 2007 09:24

Ajdå. Jag har tappat en del läsare nu. Jag har heller inte skrivit på ganska så länge. Illa illa. Det har hänt en del tråkiga saker jag helst inte vill skriva här. Det har varit bråk, dåligt självförtroende och jag har mått allmänt dåligt. Men igår hade jag riktigt roligt. Var med Ida Piltan och fikade på Waynes. Och herregud vad vi snackade. Vi snackade oavbrutet i två hela timmar! :D Så himla skönt och så himla roligt att få vara med henne! Hon är en riktig vän minsann! :) <3 Det finns det fler som är, det är inget jag säger nåt om.


Jag har haft skitmycket läxor :( Har jobbat ihjäl mig varje kväll. Och tydligen så är man ful, äckligast i världen och så klär jag mig fult också enligt en viss person. Puss puss på dig med! Det värmde.. inte. Ärligt talat så brast hjärtat där och jag rågrät hela kvällen. Vill inte höra sånt där. Helvete heller. Jag tycker det är nog jobbigt som det är nu.


Ikväll blir det plugg igen. Jag vill inte. Men det kan vara bra att läsa igenom det vi ska hålla på med på samhällskunskapen imorgon hela dagen. :( HELA DAGEN!!! Något trött man blir sen. Ska föresten till Tobbe imorgon också :) <3 längtar halvt ihjäl mig. Det är en vecka sedan vi sågs idag. Det ska bli härligt att träffa älsklingen igen! Jag saknar honom jättemycket. Ska sova där :) Sen på lördag ska jag träffa MARTIN! :D Jätteroligt! Det var aslängesen vi sågs så det ska bli roligt minsann! :) Sen på kvällen så kaaanske jag och Maja ska fara bort på en liten födelsedagsfest hos Cajsus! :D Det kanske blir översovning där också. Skitkul! :D Nej hörni, jag får blogga mer någon annan dag. Ska helt enkelt borsta tänderna och sminka mig nu för att sedan åka till skolan! Ha de bra mina små vänner! Älskar er! <3


Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards