Alla inlägg den 21 september 2007

Av Hanna - 21 september 2007 16:06

Tjuhuuuu :D Hanna sitt ensam på skolan. Men det är mysigt. Det är nu man börjar tänka på vintrarna. Man liksom sitter en stund kvar på skolan till den stänger och tar bussen hem och... går hem i kylan, mörkret och under alla de där stjärnorna. Så fruktansvärt otroligt myyysigt!!! Sen när man kommer hem så dricker man teblask som sprider sig i kroppen och man blir varm och skön. Det är vintrar det. Sen finns de där mindre mysiga vintrarna då det är smällkallt, det är iiingen som helst snö, massa löv ligger på trottoaren och ser frusna ut. Då är det bajs. Det ska ju vara SNÖ som lyser upp vägen man går på. Det är grejer det :D haha. Nu är de fortfarande sol och sånt. Haha för en gångs skull vill jag skynda på vintern. Hoppas jag får tillbringa min vinter med Tobbe. Första vintern med Tobbe typ. Fan vad jag vill att det ska bli så. Hoppas vi håller ihop länge till. Det är vad jag vill ;) hehe! :) Det är så ju.


Jag vill hitta på nåt. En kompis skulle ha fest. Vill dit. Vill fråga Anna och Sara om de vill hänka. Hoppaaaas!


Imorrn ska jag på 50-årsfest.


Pusshej

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards