Alla inlägg den 26 september 2007

Av Hanna - 26 september 2007 22:56

Först vill jag bara säga tack. Tack alla som är där och stöttar mig, för det känns redan så mycket bättre tack vare er. Ni är underbara allihopa. Så jävla underbara. Så fina ord, så många kramar, så uppmuntrande och ni får mig att le allihopa. Tack tack tack! Skulle inte orkat utan er. Åhh! :)Idag känner jag mig skitglad rent ut sagt. På fredag blir det Zoo tour - festen med Pangbruden Paulina, Fina fisrumpan Frida och Coola cramiga Camilla ;) Haha. Så himla najs. Verkligen. Ska ut och dansa och ha så jävla kul. Med mina tjejer! :D Sen följer Pausie och Camilla med hem och sleepar över. Mys mys mys! :) Jag är säker på att detta blir skitbra. Längtar som ett aaas.Jag vet att jag borde plugga nu. Men jag ska läsa igenom de sista på samhällskunskapen snart och sen imorgon påväg i bussen till skolan träna på frågor och sådär. Jag är egentligen ledig imorrn (yeeees) men nu så gav vår skitsnälla historialärare oss en ganska så kämpig läxa till på fredag och jag har inte gjort klaaaart det så jag ska ta och sätta mig med Jossa (som är helt underbar btw) och plugga med henne och det är bäst för henne att hon kommer också ;) mihihi.Allt känns mkt bättre ändå med Tobbe och det. Han är hur snäll som helst och vi är kompisar :) skitbra. Dessvärre är såret ganska raspigt. Kan brista lite ibland och då blir det jobbigt. Men ingen gråt varken idag eller igår. Jag har haft roligt idag med Maja. Vi gick på stan, käkade lite glass och godis och sen satte vi oss längst upp på en av gångarna på bibblan och bara myste med varsin bok och godis. Fan va härligt. :)Nej men man aknske skulle ta och sova? :O :) Pussss på er alla. Älskar er!

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards