Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Hanna - 1 januari 2008 21:35

fetlesshet på mig själv. fråga inte varför. eller jo, om ni vill ha ett drygt svar. det dryga svaret är "vet inte!" så.. ja. ingen idé att ni frågar. eller jag vet inte ens om det är mig själv jag är less på :O jag är nog less på detta sabla fjäll jag inte vill befinna mig i.


kom just på varför jag är less på myself. FÖR JAG HAKAR ALLTID UPP MIG PÅ SMÅSAKER! fåniga småsaker ... jag mår bra mycket bättre om jag inte sitter och grubblar på dessa saker.


haha, jag har märkt att jag mest sitter och surrar om mig själv i min blogg. fan vad pinigt! ähh, läs om ni vill ;p haha annars kan ni hoppa över typ.. hela bloggen ;p tragisk människa är jag. fast detta är ju MIN blogg :O vet inte om man ska sitta och prata om sig själv då. åsikt om detta? länken för att kommentera finns i högra hörnet längst upp på detta inlägg isåfall! ;) 

Av Hanna - 1 januari 2008 20:59

här kommer fem måsten för mig som är jävligt viktiga!


  • sluta jämför dig själv med andra
  • var dig själv
  • snacka inte skit bakom ryggen
  • var ärlig, våga säga vad du tycker helt enkelt
  • intala dig själv att det är den inre skönheten som räknas! 

jävligt viktigt. 60% av dessa följer jag. resten.. vill jag inte prata om
Av Hanna - 1 januari 2008 20:17

fick lust att blogga lite skit igen.


det är skönt att veta att man inte har ett krav på sig att åka snowboard, eftersom vi fått detta gratis. man kan sitta vid datorn i mysrummet istället. ooh. det tackar man för! sen åka typ en timme snowboard efter lunch något. frihet frihet.


inget krav. men jag vill hem :O jag vill verkligen inte spendera mitt lov här. tänk om man skulle bo här? HAHAHAHAHA, skrattretande tanke. gymnasium några tiotal mil bort ;p men usch. jag hör hemma i sundsvall.


människorna där.. alltså av de som jag träffat hittils så är typ 90 % tvärunderbara. det är mina kompisar. de övriga 10 procenten kan ta sig i arslet eftersom de är DOM som försökt förstöra mitt LIIIIIV. en loska i ansiktet förtjänar ni. för ni har hånat, skrattat, spritt elaka rykten och varit ytterst JÄÄÄÄVLIGA mot mig. vad gjorde jag mot er? jo jag var fuuuul. wow, vilken orsak. hoppas satan biter er i röven en vacker dag! 

Av Hanna - 1 januari 2008 19:27

jag älskar min nya musik på dator och mp3. massa godingar. liksom omsorgsfullt valda låtar som man tycker riktigt mycket om.


grymt jobbig dag.


5 dagar till hemgång. kan tiden gå snabbare eller? saknar fredde så jag kan dö :'( får paniiiiiiik! :'(


idag blev jag hetsless på snowboard. ramlade i liften och blev släpad så jag slet sönder någon sena i vaden. nu har vaden svullnat upp. yippiiie! ser ut som en idiot med olika stora smalben så jag kan inte ha tights. baggyjeansen duger bra ändå :)


det är lugnt på hotellet nu. det var aaasmånga som drog hem idag. SKÖÖÖÖNT! 

Av Hanna - 1 januari 2008 12:00

rätt lyckad nyårsafton här på hotellet ändå. jag ville hem hela tiden, men den funkade. det blev en del skratt. roligt att umgås med familjen.


kvällen hade sina nackdelar också. det var en kille med brun tröja och jeans, typ 20 år, svart hår... jag stod mot väggen och kollade på allt folk. mamma och pappa plus resten av familjen stod typ två meter bort. den där killen kom och ställde sig MOT mig, typ att han lutade ryggen mot mig. jag började asgarva såklart, och kollade på mamma och pappa som också skrattade ;p killen skrattade cokså, han skojade ju bara såklart. han ställde sig bredvid mig och vi skrattade lite till. sen tog killen tag i min hand och började dra mig bort från mamma och pappa. "följ med mig..." sa han. jag fick ju panik såklart. jag ryckte åt mig handen och sa "nej". han såg sur ut och sen gick han. tack och lov!


det var röj som fan ändå. rolig fest. jag ville typ dansa, försökte få med mig petra, men hon ville itne. hon tyckte det var skittråkigt eftersom det inte fanns någon där i hennes ålder. jag förstår henne.


en sak kommer jag aldrig glömma. det var en 17-årig kille som stod och tittade på mig och log. jag stod och dansade lite för mig själv (såg kanske lite knäppt ut). fick syn på den där killen som stod och tittade. då började han dansa mot mig. hela tiden kollade han. försökte få kontakt med mig,  och jag bara stod och skrattade smått. det var roligt att han gjorde så. jag sket i honom, och då gav han upp och så var han borta. men ändå, trevligt att någon ställde sig och började dansa för mig. han var sjukt lik fredde. det gjorde nästan ont att se den där killen.. för han var sjukt lik min älskling som är hemma i sundsvall :'(


helt okej nyår... men det hände en sak senare på natten som jag mår så förbannat dåligt över :'( kommer väl till det snart. 

Av Hanna - 1 januari 2008 11:16

När var din första kyss?
Svar: 14 års ålder.. hemskt minne.. därför vill jag berätta om när fredde kysste mig första gången istället.. vilket är det finaste första kyssen-minnet. vi låg i hans säng och kollade på tv, jag med huvudet mot hans bröstkorg och han med armen runt mig. kände hur bådas hjärtan slog hårt, hårt, hårt.. som att något var på gång. jag tittade upp på fredde några gånger men han kollade på tv.. trodde jag, han var fullt medveten om att jag låg och kollade på honom. tillslut tittade båda på varann. han kom närmare med sitt ansikte. jag slöt ögonen och efter en evighet, som var typ två sekunder, så kände jag hans läppar mot mina. inne i min kropp hände det grejer. allt vart mjukt, luddigt, pirrigt. tusen små fåglar flög runt i min mage. hjärtat galopperade snabbt. så snabbt. när kyssen var slut så låg vi och tittade varandra djupt i ögonen och bara log. det är det finaste första kyssen-minnet!!

Hur gammal var ditt äldsta hångel?
Svar: haha, typ 2 år äldre än mig ;p INGEN HÖJDARE!

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Svar: enligt mig så är det 2, vilket 1 av dem är det förhållande jag har nu.

Hur många har du varit kär i på riktigt?
Svar: 2

Vad tycker du om kärlek?
Svar: lycklig kärlek är det dunderbrakande bästa upplevelsen man kan få känna på.. att någon man älskar känner precis samma sak. olycklig kärlek.. ja.. det är motsatsen till lycklig kärlek känslomässigt sett!

Romantik?
Svar: en speciell känsla i hjärtat!

Har du flashat/strippat nångång?
Svar: hahaha, aldrig. det är faktiskt en person som bett mig göra det ;p men att klä av sig framför en annan person kräver mycket mod från mitt håll!

När kramade du någon sist?
Svar: någon full kille som skulle komma och säga gott nytt år vid tolv-tiden inatt.. han var typ 2 meter också.. ;p jag vill så gärna svara "fredde" på denna fråga.. men han är inte här :'(

Saknar du någon speciell person?
Svar: ja som faan :'( saknar fredde så mkt att jag snart hänger mig i liften!!! 

Är du kär/ tycker om någon för tillfället?
Svar: faktiskt riktigt förbannat kär! i fredde! trivs så fruktansvärt bra med denna pojk!

Har du svårt för att bli kär?
Svar: njaaee.. det beror på. det är liksom inte så att jag går på stan och blir kär i en snygg kille. det ska vara i någon man känner. fast.. fredde var jävligt svår att INTE bli kär i :O

När kysste/hånglade du med någon sist?
Svar: i söndags.. 

Ångrar du det?
Svar: verkligen inte! jag vill kyssa fredde så mkt som det GÅR!

Är du singel?
Svar: noooope! ;)

När fick du senast en komplimang?
Svar: igårkväll :)

Har du träffat någon internet person?
Svar: oja, jävligt många! 

Är du bi/gay/straight?
Svar: detta är det få som vet.. faktiskt en enda person.. men jag har faktiskt gillat en tjej förut.. så jag ljuger om jag säger "straight".. jag är bi.. så.. nu var det sagt! det är ju meningen att man ska vara ärlig.
Har du hånglat med någon av samma kön?
Svar: ehm.. jo faktiskt.. med sprit i kroppen går allt.. ;p

Finns det någon av samma kön du finner snygg för tillfället?
Svar: men gud ja. alla mina tjejkompisar är riktigt snygga flickor! :) 

Har du vart otrogen nångång?
Svar: ja, tyvärr. men det var av speciella skäl.. om man får säga så? okej, det finns inga godtagliga skäl för att vara otrogen, men jag mådde fett dåligt med den personen jag var otrogen mot. han var en jävla idiot. okej, fortfarande inget skäl. men det var en hämnd mot honom för han behandlade mig som snor!

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards