Alla inlägg den 21 januari 2008

...

Av Hanna - 21 januari 2008 22:20

trodde verkligen jag skulle få ordning på mitt liv. trodde det. men nu har allting blivit värre. jag är fast i helvetet nu. och jag vet inte hur jag kommer loss. mamma och pappa kan inte hjälpa, inga psykologer, inte vännerna.. INGEN. ingen kan hjälpa. misstolka mig inte. jag är så jävla glad för allt stöd jag får och ni människor som säger fina saker gör mig glad. ni är så snälla allihopa och jag ÄLSKAR er. men jag ligger LÄNGST nere på botten av döda havet och krälar bland mörker, gyttja och stinkande döda fiskar som ännu inte blivit uppätna av andra fiskar. ju mer jag krälar, desto djupare sjunker jag.


jag orkar inte alla frågor nu bara. orkar inte förklara varför allting är som det är. jag måste bara få skriva av mig och säga hur jag känner. får jag inte ur mig dteta någonstans så dör jag av en inre explosion i hjärnan av all SKIT som ligger där som äckliga jävla MASKAR. 

Av Hanna - 21 januari 2008 21:50

jag har inte gjort klart samhällsuppgiften men jag har jobbat röven av mig med historian idag iallafall och skrivit asmycket på instuderingsfrågorna i slutet. bra hanna, nu borde väl ändå livet vara asbra. kalasbra. ska städa rummet om ca 40 minuter också. skitbra hanna. börja ha lite ordning och struktur i ditt liv så ska du se att du lyckas bra. hihi, duktiga ungjävel. medalj till dig.


åt helvete med allting. 

Av Hanna - 21 januari 2008 21:45

less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less less. ville bara säga det. plus att folk ska ge fan i att lägga sig i min träning. för då blir allting jättebra! less less less less less less less less less less less less less less less less less. 

Av Hanna - 21 januari 2008 14:42

hemma idag för jag pallade inte åka till skolan. det går aströgt att jobba. funderar på om man ska börja med historia nu istället. sen ut och gå.


fan inte ens blogga kan jag. det går så jävla trögt allting idag. allting..


maja är 18 år nu iallafall. grattis gumman! du får en present snart! :) har inte hittat. är helt fantasilös när det gäller födelsedagspresenter så bli inte besviken. vill ge dig allt för du är värd varenda pryl och all kärlek i världen. min vän! <3


vill också vara 18. eller så vill jag vara 10 år igen. eller varför inte 30?


nu MÅSTE jag skärpa mig och jobba. får göra resten av samhällsuppgiften imorrn. och göra historian nu. eller klockan halv fyra ska jag göra historian. jag suger på att jobba men shit vad jag är duktig på att skjuta upp saker.


gud, ge mig styrka. 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards