Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Hanna - 27 januari 2008 19:04

mysimyshelg!


fredag: vårshowen med fredde. så jävla bra och så jävla fint när det var en kille och en tjej som sjöng "när stormen river ett öppet hav". det var stämma och inte en enda ton fel. det var så fin inlevelse  och spel i låten så tårarna rann där ett tag. åhh pinsamt ;p men det var ju så fint! somnade tidigt den kvällen, eftersom det var öppethus dagen efter. älskling vad du är underbar att sova med! <3


lördag: öppet hus. jag var apnervös inför sången med maja och uppträdandet i huvudtaget, men det gick bra. maja var så jävla duktig. tack fredde, att du kom. det betyder SKITMKT för mig. så jävla mys! :') efteråt stack vi hem till fredde, käkade tårta som var kvar sen henkes fest. megagott. konstig dag. när man trodde klockan var nio så var den sex på kvällen istället. weeeird. fick träffa ida och jasmine! :) så mys.


söndag: tråkigt att säga hejdå till fredde när man har haft sån jävla kung helg med honom. massor med skratt, prat och fina minnen. statoil vid elva på kvällen! awww :')


jag vill fan inte bo hemma längre. jag vill bo hos familjen sjöberg. för det är där jag vill vara. är lesssssssss på hemmet. dåliga vibbar. bråk. tjat. gnat. fuck också.


nu ska jag read little history tror jag. måste jag. ska jag. NU!


kärlek = fredde. fredde = kärlek. 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards