Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Hanna - 31 januari 2008 21:13

HAHAHA satt och tänkte på gårdagens idrottslektion på teorin. boel (idrottslärare) snackade om olika slags tyger man skulle ha på sig när man åkte skidor. hon ställde en fråga och det var någon som svarade "ull!" på den och då vart hon nog lite uppspelt så hon råkade göra ett o istället så det blev oll! hahahhaa, sånt där tycker jag är så jääävla roligt. när nån skriver fel och så låter det skitkul när man säger det också.


och då kom jag nu på att tänka på den gången i fyran första gången vi skulle ha engelska tillsammans. vi var blandklass. då skulle vi bokstavera vårt eget namn på engelska som läraren skrev upp på tavlan. för vissa var det svårt. när det var olles tur så skulle han va jävligt kaxig då ;p (det ska börjas tidigt). så han bokstaverade: o...l...l...a. hahahaha. så går det ;) jag fick mig ett gott skratt där jag satt och tänkte på alla roligheter.


minns mina och majas bråk som hade anledningen... hmm... vad var det nu igen? ;p hahhaa kojor och annat. en gång i fyran, precis några dagar efter jag och maja invigt vårat bästisskap, vart det bråk för att maja ropade på mig och jag kom aldrig då. då började vi tjafsa. och jag bad gång på gång om förlåtelse. inne i klassrummet så försökte jag en sista gång. hahaha, det svaret man fick av maja var "nämen jag tycker detta faktiskt är ganska roligt!". hahahaha HON ÄR SÖTAST!!! såna där minnen är förjävla härliga att skratta åt när man mår som sämst. hon är fin min lilla maja <3


back to work, häänna.

Av Hanna - 31 januari 2008 18:16

åhh, jag är besviken på mig själv som vill ge upp historian nu när det bara är lite kvar. det känns pissmycket. istället sitter jag här. jag sitter med tårar i ögonen för jag får inte in ett skit i huvudet idag. idag är dagen jag MEST behöver för att fetta in allt i huvudet. imorgon MÅSTE jag klara provet. men då MÅSTE jag läsa nu. jävla skit. jag kan inte nu. känner mig sämst som bara sitter och försöker få in nåt som går in genom ögonen, upp i huvudet och ut genom öronen som nå jävla playdolera.


anledningen heter "du står och väger mellan VG och MVG i historia". jag har sån djävulsk press på mig att jag inte skulle bli förvånad att all press skulle mosa mig till en mosad mask på vägen. fan, jag börjar gråta snart. jag vill göra mamma och pappa nöjda. det känns som att det är det enda som min skolgång går ut på. att göra dom nöjda.


igår när jag frågade mamma om jag fick sova hos fredde så kom hon med massa argument med att komma hem. hon sa "jamen använd tiden till imorgonbitti till att plugga då". jag höll på att skrika rätt ut. FATTAR HON INTE HUR MYCKET JAG KÄMPAR MED HISTORIAPROVET!? igår blev jag äntligen klar med alla sidor vi skulle ha. då kommer hon och bestämmer när JAG ska plugga.


hur sent klockan blir så ska jag KUNNA allting till imorgon. klockan får vara ett om den blir det. jag ska få in det, göra morsan och farsan nöjd, göra provet bra och sen åka till fredde och gråta arslet av mig av trötthet och uppgivenhet. käre gode Gud, låt aldrig det blir ett 80 sidor stort prov igen. isåfall ska jag putsa dina gyllene fötter och damma och skura din skimrande tron varenda dag när jag kommer till himmelen.


plugga eller dö, hanna. får du inte in historiahelvetet i huvudet så är du fan konstig.  

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards