Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Hanna - 2 januari 2008 19:27

så jävla besviken, arg, sårad och uppgiven.


NEJ, mamma, jag blev inte tillsammans med fredde för att hämnas på en viss person. det är skitsnack du håller på med. sen vänder du varenda människa emot mig och påstår att du inte ens sagt det. men du har även sagt att jag "förbrukar killar som toapapper". haha fyndigt! okej, jag har varit tillsammans med en del. men det är som om du inte tror på mina känslor.


mina känslor räknas. ingen, INGEN, kan sitta och bedöma hur jag känner för någon annan, om kärleken är äkta eller inte. som att dissa andras kärlek till någon annan. så gör man inte. jag är grymt grymt besviken att du, min egen mamma, bara kunde påstå något så grymt. det är taskigt mot både mig och fredde också.


HELVETES JÄVLA SKITBALLES SENAPSKALLES PRUTTGÖK! :'( 

Av Hanna - 2 januari 2008 17:46

när föräldrar säger "häääär får ni pengar för att spela flipperspel!"

menar de egentligen "stick nu så vi får hångla lite nu såhär efter middagen!"


när föräldrar säger "ät nu inte så du mår illa.."

menar de "ät inte så förbannat mycket! det är jobbigt för oss att se!"


 när föräldrar säger "hur mår du egentligen?"

menar de "jag är nyfiken nu när du ser lite ledsen ut. kärleksproblem?"


när föräldrar säger "vi kommer och hämtar dig klockan ett inatt!"

menar de "vi kommer ringa klockan nio, tio och elva för att höra om du är full!"


när föräldrar säger "vart är du någonstans?"

menar de "jag behöver hjälp med några saker här hemma!"


observera att ni inte ska detta på så stort allvar. det är iallafall såhär MINA föräldrar funkar. lucky me! 

Av Hanna - 2 januari 2008 14:41

minns att jag för ungefär ett år sedan gjorde en lista på mina fula ovanor (det heter konstigt nog ovanor.. fast det är egentligen vanor.. weird). det är hur som helst dags att göra en ny lista på mina fula ovanor (damn vad irriterande.. vilseleder mig iallafall!!!)



  • har tendens att köpa så mycket godis att jag äter så jag mår illa.. tänker alltid "jamen om jag köper mycket behöver man inte vara rädd att det tar slut!". helt fel tanke eftersom jag på slutet äter godiset ENDAST för att det ska ta slut till nästa dag.
  • grubblar alltid arslet av mig av saker som knappt är märkbara. det kan vara en disktrasa som ligger i diskhon istället för att hänga på kranen istället. haha närå, skämt åsido. men det är små skitsaker bara.
  • jag skrattar åt mina egna skämt... pinsamt när ingen annan skrattar
  • gråter fortfarande till lejonkungen när mufasa dör
  • jag börjar skratta när jag bråkar med mamma och pappa och då känns det som om man "förlorat". när dom retar mig för att jag skrattar så gråter jag istället av ilska och förnedring!
  • jag somnar när jag ser på sagan om ringen
  • jag skrattar åt kiss och bajs-skämt! och inte skrattar jag lite heller! lägger av världens asgarv om någon lägger en brakare till exempel
  • när jag håller på att börja gråta så kliar jag mig under näsan för att försöka hindra gråten.. hahaha måste se jävligt roligt ut om jag ska titta på filmen E.T och försöka hindra gråten.
  • jag harklar mig alltid enormt högt när jag känner att jag håller på att fisa.. tyvärr har fisen låtit högre än harklingen ungefär 90 % av försöken
  • när jag kommer hem från skolan, upptäcker att jag är ensam så går jag runt i huset och pratar högt med mig själv som tidsfördriv innan jag sätter igång med läxorna
  • varje gång jag fyller på mp3n med nya låtar så låter jag vissa låtar som redan finns på mp3n finnas kvar, eftersom jag "inte klarar mig utan" dessa låtar. sen sitter jag och tvingar mig igenom de låtarna plus nya låtar som jag ångrar att jag la in i huvudtaget. jag tvingar mig själv att lyssna igenom dem eftersom annars är det "slöseri med musik" när man "ändå fyllt på mp3n"..


undra om man ska ladda upp lite nya nyårslöften.. 

Av Hanna - 2 januari 2008 11:04

har hittat världens skönaste låååt! :D island in the sun - weezer. tycker den är genomunderbar! värsta sköna gunget också ;D


saknar fredde mest! :'(


idag blir det väl att se på en film, sen gå ut och gå. trevligt faktiskt! inte så mycket men ändå. har ingen lust att åka i backen idag iallafall. tråk. ont. mina knän är helt förstörda.. :O nu ska jag fortsätta kolla på mr. deeds.


ÄLSKAR DIG FREDDE!! <3<3<33<3<33 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards