Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Hanna - 4 januari 2008 21:30

naw, min älskling skrev en dikt till mig! blir så jävla glad!


att veta att du skulle till fjällen var svårt,

en vecka utan dig går slött.

att känna att jag älskar dig hårt,

för ditt hår är så sött.

du ler mot mig natt och dag,

och du är den enda för mig ska du veta.

det gör mig helt svag,

för du hanna hollender heta.

saknar dig så otroligt mycket,

vill inte släppa hela stycket.


jag tycker han är så JÄVLA söt! :D men han vart inte nöjd med den.. det tycker jag är synd. för den var söt! :') blir ju så jävla glad! :D sötnos. älskar dig!! <3<3

Av Hanna - 4 januari 2008 19:57

hahaha jag längtar faktiskt hem så pass mycket att jag ställde mig och packade ihop det mesta av mina grejer PLUS skidkläderna som låg huller om buller i stugan ;p duktig är jag minsann! ;) hahaha.. av diverse skäl som inte har med att hjälpa till hemma att göra ;p


undrar hur länge det kommer ta innan mamma och pappa ser att jag sitter och knaprar pringles ashögt bara två meter ifrån dem? undra om man ska gå och blåsa lite på deras ovetna små näsor.


hihihihi! 

Av Hanna - 4 januari 2008 19:46

vi har samlats här idag för att ta farväl av hanna hollender. hon var en mycket tålmodig flicka men hennes tålamod räckte inte till, ty hon saknade fredrik så mycket att det blev ett hastigt slut... på hennes själ.


seriöst, nu vill jag hem. pallar inte sitta å ruttna bort här i fjällen. den som hindrar mig att åka hem nu ska jag... sticka en bergstopp i arlset på!


... och hör sen!


freddeeee.. kan inte du bara sitta här i myshörnan tillsammans med mig och käka chips med mig? bara hålla om mig och titta på pang i bygget så båda skriker av skratt!


snela! :'( 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards