Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Hanna - 23 januari 2008 10:44

jag har slutat för idag. min gympalärare är jävligt snäll som förstår varför man inte kan vara med på simningen. väldigt snäll! så jag ska gå en promenad istället. eller TA en promenad. men först ska jag göra den där attans samhällsuppgiften, sen vandra bort till sjöberg <3 då hinner jag läsa historian där :) fine fine. skitbra. MEN DÅ MÅSTE JAG JOBBA NUUUU!!

Av Hanna - 23 januari 2008 08:37

tack att ni bryr er. ni värmer mitt hjärta så hemskt hemskt mycket. ni betyder så jävla mycket för mig.


det känns som allting växlar dag för dag. ena dagen är man så jävla glad, uppe och skiner som en sol. andra dagar är hemska, man bara ligger i sängen, lyssnar på musik och gråter gråter gråter för allting känns så hemskt. idag är en dag jag känner lite motivering till att vara glad iallafall. jag kan inte vara med på gympan så jag ska GÅ hem till fredde efter skolan som komplettering till gympa.. så jag slutar typ vid elva. då går jag till honom, gör klart den där uppgiften, läser lite i engelska romanen och väntar till freddis kommer klockan halv fem. så ska jag bara vara med honom ända fram till klockan halv tio. åker hem. läser de där 8 sidorna i historiaboken, gör de två frågorna på det kapitlet. de frågor som är kvar det vill säga. eftersom jag har sovmorgon har jag god tid på mig att arbeta med historian.


en bra dag helt enkelt. när man har kommit igång med läsningen i historia så finner jag ett intresse ändå. det är faktiskt ganska intressant när man får greppet om det. för er som inte har börjat läsa än; gör det! det känns bättre efter första nio sidorna iallafall. alltid nåt.


grattis till mig som råkade stoppa ner freddes mobil i byxfickan och råkade dra med mig den hem eftersom jag glömde att den låg där. förlåt <3 :/ 


ska gå på gehörs- och musiklära nu!

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards