Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Hanna - 17 januari 2008 19:44

det står en skål med fruktkräm i vårat kylskåp. det är torkade frukter. krämen har pappa gjort för typ två dagar sedan. skålen är full, ingen vill ha. han försöker få oss andra att äta den. frågar han igen ska jag hälla den i hans säng så han får en inte alltför trevlig "oinbjuden gäst" i sängen. jag medger dock att det är synd om honom. fast sympatin försvinner direkt när han själv också vägrar äta av krämen. han får vara beredd på en liten ilsken fräsning om han yttrar meningen "ni får gärna ta lite god fruktkräm som står i kylskåpet". sannolikheten är större att tändvätska inte brinner än att jag sätter tänderna i den där vidriga bajsliknande massan. fyfan.


jag har kollat runt bland olika människor, på bilddagboken och på bloggar.. det är så jävla många som har problem med att vara nöjd med den man är :( jag ska inte sitta som en liten moralbrutta och slänga ur mig moralkakor hit och dit om det, för jag är en av de som inte är så jävla nöjd med sitt utseende. men det är bara så synd. så jävla synd :(


näe för faaan, nu ska jag gå och göra min engelska, och därmed basta! 

Av Hanna - 17 januari 2008 18:58

borde ju plugga ;p men vet ni vad? jag gör det SNART :D om typ en halvtimma. då har jag fått nog av datorn.. eller så har datorn nog fått nog av mig ;p hahaha.


vet inte riktigt vad jag ska skriva.


men det gäller att skriva nu iallafall... inte sen. utan nu ;p


men detta blev bara ett skitonödigt inlägg.. 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards