Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Hanna - 14 januari 2008 15:24

sitter hos fjeddisen nu och väntar på att han ska anlända hem! :) han skulle åka från jobbet snart, fick jag reda på genom sms :D ska snart ringa mamma och släppa bomben. bomben = att jag är här. egentligen ska jag inte vara här idag men jag HAR pluggat och jag KOMMER passa tiderna hem så jag inte kommer så satans sent, så det är lugnt. hope she don't flippar ur. hon får inte göra det, för hon förstår inte hur viktigt saker och ting jag måste snacka med fredde om är.


har ont i ryggen. kanske borde räta på ryggen. kanske borde sträcka på mig litegrann. så säger alltid mamma. men varför försöka vara stolt över något som får skit av henne 24/7? fan, pallar inte om hon flippar ur och skäller på mig och skit. för det är så fucking jävla jobbigt som det ÄR redan :'(


hoppas min lilla prins kommer snart! så jag får ge honom en stooooor kram och prata igenom det som var krisigt nu inatt.


.... sen ringer jag mamma och hoppas på det bästa. tjeearå!

Av Hanna - 14 januari 2008 11:12

för helvete vad trött man får vara. somnade halv tre inatt. och detta har varit den värsta natten jag varit med om. till och med värre än alnölägretnatten. det handlade om gråt, om sårade miner och sömnsvårigheter. fredde tröstade förstås, tappra älskling. och jag fick trösta tillbaka. tillslut somnade båda i luren på varann. jag vaknade till och viskade "jag älskar dig" till en sovande fredde, sen la jag på luren. låg vaken och tänkte ett tag. det är inte värt att göra såhär. för ALLA blir ledsna. jag blir ledsen, de runt omkring blir ledsna.


jag måste sluta nu.


vet inte vilken låt jag ska sjunga på gemensamma insån. har smått panik. i won't cry med elin lanto är inte så jävla dum. känner att jag måste gå och öva på den NU!


ska till fredde sen och plugga medan jag väntar på att han ska komma hem från jobbet.. sen ska vi prata, för tro mig - det behövs.


en blomma till maja och jossa som gav mig kramen jag behövde för dagen. tack, ni betyder! <3


vi höres sen mbe!

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards