Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Hanna - 28 januari 2008 20:17

käkade med maja idag på subban. då fick man kaka till. dom är så jävla goda! påväg hem på bussen så satt jag och luktade på mina händer som luktade nybakt kaka.

"fan vad gott man luktar om händerna nu" sa jag till maja och stack handen under näsan på henne. hon sniffade försiktigt och frågade efter en stund:

"vad har du för handkräm på dig?"


HON ÄR SÅ JÄVLA SÖT! :D tydligen kände hon inte kaklukten utan trodde jag menade att jag hade någon kräm på händerna som luktade gott. hahahah sötnos!


det är inte riktigt klokt hur taskigt fjortisar kan kolla på en egentligen. märkte det när jag klev på bussen. då sitter det två stycken och BLÄNGER på mig som änna jävla fiskar :'( hatar det. känner mig så ful i deras blickar. dom verkligen iakttar en nerifrån och upp och märker ut varenda sak man gör. SLUTAHHHH!!! jag blir helt galen av dessa fucking blickar :'(


jag känner mig så jävla jobbig ibland. som att ingen orkar lyssna på mig. när jag väl är på gott humör och pratglad så orkar nästan ingen lyssna på mig. det gör mig så fucking ledsen. så jävla ledsen. känns som att dom ber mig att hålla käften genom att svara kortfattat och inte lyssna på mig. får tillbaka ett tomt "mm" eller "jaa". allting inom mig bara rasar då. någon slår mig så fruktansvärt hårt i magen. känner mig så jävla jävla jobbig. 

Av Hanna - 28 januari 2008 11:13

jag är så jävla glad idag bara för att jag fixat engelskaläxan, jag har snart läst all historia till provet och svarat på alla frågor till varje jävla kapitel. har bara nio sidor att läsa för idag, nio sidor imorgon och sen sju sidor på onsdag. sen är jag klar. på torsdag ska jag plugga på alla frågor jag har svarat på så att jag kan dem och läsa alla sammanfattningar av kapitlen så jag får en liten överblick. kanske glutta igenom de som jag känner mig osäker på. hursomhelst - JAG BÖRJAR FÅ ORDNING PÅ SKOLAN. nu kan jag aktivera att få ordning på mitt liv också.


fan vad mycket bättre det har blivit. känner mig så jävla mkt gladare. idag ska jag återuppta träningen, få ordning på magen som putar ut efter julens och veckorna efter jullovets alla godsaker. nu blir det situps varje kväll igen och promenad varje dag förutom onsdagar då det blir gympa. det blir godsaker på LÖRDAGAR, inget mer. nu jävlar.


här kommer jag, världen! you better watch out! för nu ska här bli ordning. nu ska jag räkna bananer på apberget sen gå och ätaaaa!


hanna <3 fredde

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards