Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Hanna - 19 januari 2008 11:28

godmorgon. vaknade för en timme sen drygt. har sovit typ 10.5 timme ;p ... och fredde är fortfarande trött. *host* mes *host* ;)


mys igår :) såg på spiderman 3, skitbra film för fan! men jag tycker det vart för mycket action. blir så irriterad när det alltid händer mer och mer saker som gör att hjälten gör illa sig. då blir det liksom "jaaaja, nu kan fiender dö och hjälten kyssa sin brutta så blir allt såååå bra". engelskaprovet igår gick väl sådär. det vart stressigt på slutet. var ju så jävla mycket man skulle skriva :'( ;p


ligger på vg i samhälle iallafall! SÅ JÄVLA GLAD! har kämpat som en idiotjävel till det ämnet. så jävla kul att höra det. ska bara göra en uppgift på måndag som jag inte skulle jobba ihjäl mig på. thx :)


ser på nåt jävla störtloppsgrejs på tv. fan vad brant det är. jag garvar av åsynen att se mig själv i den där backen. jag skulle sätta mig på rumpan och kana ner istället ;p aldrig att jag skulle ge mig in på det där. dom kör fan 135 km / h på ett par skidor. whups. någon vurpade. läskigt. hjälmen for i småbitar :O skrapade ansiktet mot snön. och när han tillslut slutat kana... så låg han och skakade. fyfan. otäckt ju.


jadu, jag skulle ALDRIG utsätta mig för det där. ;p


ska käka frulle nu. så hemskt hungryyyy!

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards