Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Hanna - 8 januari 2008 21:42

vi måste göra det bästa av situationen. endera så gillar vi läget... eller så skiter sig hela världen. jag tänker försöka gilla läget om det skulle vara så som vi tror.. sen är det upp till dig vad du vill göra..


vi måste palla för fan! 

Av Hanna - 8 januari 2008 21:30

har slutat äta godis ! :)


hahaha som att det skulle göra läget bättre? vem försöker jag lura? mig själv eller? kan inte jag nån jävla gång få gå runt och känna mig riktigt jävla KUKGLAD?! är så förbannat less på att gå runt och känna en sten i magen hela hela tiden. spelar ingen roll hur mycket jag sover, jag är så fett trött ändå. verkligen tröttare än tröttast. utpumpad. som att jag åkt vasaloppet 10 gånger om och om igen. och ingenting gör jag. jo, pluggar gör jag såklart. å försöker vara ute så mycket det går. men jag känner ingen glädje. ingen glädje alls. de få stunder är när jag får umgås med fredde... då är lyckan i kroppen.. och försvinner lika snabbt som den kom när jag drar därifrån. och när jag umgås med maja. sjukt roligt har hon och jag. och hon får en att glömma sorgerna där ute i det mörka kalla intet.


annars är det becksvart.


hej. 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards