Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Hanna - 3 januari 2008 21:07

fan vad illa man mår av turkisk peppar efter några stycken. inget godis i helgen nu hanna, du har ätit för mkt sånt de senaste två dagarna nu. sluta upp! det är faktiskt jobbigt. blir som ett jävla giiiiift.


imorgon blir det att åka lite bräda. tror jag ska satsa på att åka på eftermiddagen. börjar alltid frysa på förmiddagen. det har snöat värsta mycket nu. så nu blir det pudersnö imorgon. fatta vad sooooft! åka på världens fluffigaste snötäcke. brukar hitta ställen där det är fett skönt att åka. tyvärr måste man vara ute tidigt i backen för att känna på den där första pudersnön. men jag klarar mig på eftermiddagen också, kan jag lova.


nu vill jag hem. börjar bli allvarligt deprimerad nu för fan! :O fast idag har det varit en helt okej dag. efter middagen körde hela familjen "jag har aldrig..". ni vet vad det är för nåt va? att man säger ett påstående typ "jag har aldrig pruttat offentligt" och om man HAR pruttat offentligt så måste man ta en klunk av valfri dryck som är i sitt glas.


man fick reda på mycket och fick många goda skratt. hahhaa pappa tyckte det var jobbigt där ett tag såg jag.. ;p haha.


man ska kanske gå ner till stugan nu. börjar bli less på att sitta här och ruttna i myshörnan.


TJARÅÅÅ!


love to fredrik leif "leffe" sjöberg ;) <3<3<3<3<3 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards