Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Hanna - 24 januari 2008 22:05

hey, grymt snygg design du har på din blogg, anna! tummen upp! (kolla du får ett litet tecken som betyder tummen upp på msn>) (Y)


freddan (hihi ;p) har åkt nu :/ skönt att han kom. vi har legat i sängen och lyssnat på ballader. så jävla mys. och så har vi skrattat, skämtat och snackat lite smått. hahaha, roligt som fan var det när "det vackraste"-låten kom upp och i början så är det en uggla som hoar lite mystiskt. utan förberedelse så börjar jag mima till den ugglan. hahaha och då blir det askul när stämningen är lite mystisk och så ser det ut som att det är jag som är ugglan. haha, åhhh synd att jag låter så omogen när jag berättar sånt ;p helt hysterisk :p haha.


... och inte nog med ugglan så la jag av världens janne långben-garv också. först uggla, sen långben ;p


imorgon school. naturkunskap B. nu jävlar du! kämpa som fan i det ämnet.


ska ta ut linserna, borsta tänderna och nu ringer fredde.


hejs! 

Av Hanna - 24 januari 2008 20:18

hejhej. sitter här. fredde kom hem hit vid sex-tiden och klockan är snart halv nio. helt sjukt vad tiden ska gå snabbt ändå. imorgon ska vi på vårshowen och glutta på martin och de andra på hedbergska. han lär ju vara grym. som alltid.


hejdå! 

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards