Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Hanna - 16 januari 2008 09:16

HAHHAHAH JAG ÄR SÅ JEEFLA LESS PÅ MIN MAMMAAAAAAAAAA!


ehm.. anledningen heter "konsekvenser för ditt handlande". i måndags så for jag hem till fredde för att prata om en JÄTTEVIKTIG sak som hade hänt. vi behövde snacka om den, båda grät som fan och tillslut kom vi fram till en bra sak. det gick inte på telefon, utan vi var tvugna att träffas. jag ringde hem, och mamma och pappa blev SKITSURA för att jag åkte dit. jag bröt en "överenskommelse" att inte åka till fredde på måndagar. NEEEJ NEEEEJ, vi får ju bara träffas onsdag, fredag, lördag och söndag. förlååååt kära ni. jävla fjantregler! fan!


dom blev iallafall arga och sa att det kommer bli konsekvenser av detta, bla bla bla bla. men igår blev vi vänner igen. imorse frågade jag lite diskret om jag fick sova hos min käre pojk eftersom jag hade sovmorgon. mamma började tjafsa förståssss! "blalabla detta kommer bli en diskussion varje vecka, blalabla, på måndag kommer du åka dit igen!" och massa annat om att jag skulle kunna plugga istället för att ha den där sovmorgonen. JAG PLUGGAR FÖRFAN! LÅT MIG VARA!


jämt jämför hon mig med en av mina kompisar som pluggar svinmycket. "man kan lägga ner tid på skolarbete och så kan man lägga ner tid!". haha jag garvar nästan. hon är så fjaaaaaaaaant! och så kom den där kommentaren som jag HATAR; "... och kolla bara på *person* vad mycket hon lägger ner på sitt skolarbete". fhudhhdhkfdhkfdhldlhjjhdl!!!! jag kanske inte är lika jävla begåvad som henne. synd att inte HON blev din dotter istället då. KONSTIGT om man mår skit eller!? jävla sirapsskallar!


mamma skulle iallafall snacka med pappa och sen smsa mej. men jag VET ju att pappa kommer säga att det blir en konsekvens. för mamma kommer nämna det. och jag kommer bli så besviken och gråta om jag inte får, ör jag hatar alla dessa fucking småregler som de sätter upp för att jag snart är 18 år.


nu ska jag plugga engelska.. snart dårå ;p

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards