Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

Historia duger kanske..

Av Hanna - 9 januari 2008 23:03

thanks god att det inte var så som vi trodde för fan! är så jävla glad för det!


har äntligen planerat in hur jag vill ha det till sommaren, har lagt upp ett personligt mål nu. fett skönt. alltså.. jag funderar på att pierca naveln.. efter jag uppnått mitt mål. fatta vad helnajs det skulle vara med en fin diamant där mitt på magen. jag vill FÖRÄNDRA mig. är så sjukt less på att vara den jag är just nu att jag vill SPY för fan.


kommer bli mysipyshelg. upp till freddis mormor och morfars stuga i timrå i aspeeeen. shiet, hela helgen där uppe bara han och jag. mys mys mys! ska ta med nya filmerna och så! kommer bli så mys. längtaaarrrr!


har fetaste klumpen i halsen nu. jag borde plugga mer till historia. nästa vecka på fredag har vi även ett engelskaprov. buhuhu, jag gråter nästan. okej, vet att det är folk från andra program som har dte såhär varje månad. prov efter prov. men jag känner att JAG PALLAR INTE. men imorgon så jävlar anamma ska jag läsa historia. det blir tyvärr 18 hela sidor. piss skit i helvitti, men fan vad skönt det känns att historialäraren gjort instuderingsfrågor till. idag hade vi även genomgång och vi fick se en fakta film om Gustav Vasa. Rätt intressant... de gånger man lyssnade. Jag måste försöka ändra attityd mot historia. När jag läste hos Fredde i måndags så försökte jag intala mig själv att "detta är intressant, detta är intressant"... och fan vad mysko.. men det funkade faktiskt. kanske ska köra på det imorgon. och sen på fredag på lunchrasten så gör jag den där historiauppgiften vi ska lämna in samma dag. lite osmart att spara det till sista ruschen men vafan, jag klarar inte 18 sidor historia plus en kompletteringsavgift också på samma dag.


... fan vad tråkig jag är som snackar om min skolgång. jag måste bara peppa mig själv att tycka om det.


SAMHÄLLSKUNSKAPEN är jävligt rolig nuförtiden iallafall. gezze ÄÄÄGER på att ha föreläsning. han är sjukt bra! 


ska sleepa snart. sovmorgon imorgon då. ahhh!


upp kl 09.00, duscha, blåsa håret, platta håret, dra till skolan. samling, mentorstid och sen hem. haha någon mer än jag som tycker torsdagar är meningslösa dagar? ;p 

 
 
Ingen bild

Fjeddis

9 januari 2008 23:17

jaa fan vad skönt att det inte var så! :') åhh helgen blir så myyys! längtarrrr som fan ska du veta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 21 april 2008 21:46

hejdå bloggagratis !   nya bloggen är: http://www.hannasword.blogg.se      ...

Av Hanna - 21 april 2008 12:40

usch vad jag försummar min stackars blogg. men jag har inte tid. eller jo. jag har gjort en på blogg.se och ska fråga jocke om han vill göra min design. hoppas han vill det! för då blir den assnygg och då blir man mycket mer motiverad att skriva liks...

Av Hanna - 14 april 2008 21:47

engla. lilla engla som var så oskyldig. hem från fotbollsplanen glad som bara den efter en trevlig dag på fotbollsplanen. tog en glass på vägen. hennes mamma som ringde och kollade lite då och då om hon var okej. att allt var okej. det var okej... än...

Av Hanna - 8 april 2008 09:59

håller på med kreativt skrivande. läraren är SKITBRA. tyckte om henne direkt. hon är så snäll, så vänlig. vi har fått skriva om barnminnen. jag skrev om tomten såklart. min rädsla för den.   det är fel på bilddagboken. åhhhhhhhhhh. suuuuuuuuuuug.   s...

Av Hanna - 7 april 2008 19:06

har övningskört. det gick fasen bra. backade in i kallgaraget. klarade mig iallafall.   imorgon är det en riktigt skoldag. sen blir det att åka hem till freddis och se på andra avenyn. han var så gosig idag. satt inne på akademibokhandeln. och han är...

Presentation

Omröstning

Har du en allra bästa vän?
 Ja, bara en
 Ja, men det är ganska många
 Nej, bara kompisar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards